8 بهمن 1390
شماره خبر: 4446

تسریع در بروزرسانی طرح های عمرانی منطقه 7

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تسریع در بروزرسانی طرح های عمرانی منطقه 7

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 7 شهرداری کرج گفت: تسریع در به روزرسانی پروژه های عمرانی منطقه با توجه به تاخیر در ابلاغ بودجه سال جاری از اهم برنامه های اجرایی منطقه 7 است.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدجعفر جوادي در گفتگو با برنامه رادیویی " شهر من سلام " با بیان این مطلب، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت و بهسازی معابر سطح منطقه را از جمله برنامه های پیش بینی شده و اولویت دار منطقه ذکر و عنوان کرد: این اقدامات زیرساختی در فاز یک رجایی شهر به طور کامل اجرا شده است و در حال حاضر نیز فاز دو تحت اجرای پروژه های زیربنایی قرار دارد که با اهتمام مسئولان ذیربط پیشرفت مطلوبی دارد. وی خاطرنشان کرد: فاز سه رجایی شهر نیز در دستور کار اجرای پروژه های زیر ساختی از جمله آسفالت، جدولگذاری و بهسازی معابر قرارداد. این مسئول از آغاز اجرای طرح اصلاح هندسی بلوار موذن خبرداد و با بیان اینکه دو هفته از اجرای این طرح می گذرد، عنوان کرد: ساماندهی وضعیت ترافیک در این بلوار با توجه به حجم بالای تردد از اهداف مهم اجرای طرح هندسی در بلوار موذن است. جوادی با اشاره به وجود سه شهرک بهارستان، هلیکوپترسازی و جنگلداری گفت: اجرای اقدامات زیرساختی در این شهرک ها از برنامه های مهمی است که از سوی شهرداری منطقه به جد در حال پیگیری است. وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در شهرک هلیکوپترسازی مبنی بر نوع زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت ، از اتمام مطالعات کارشناسی شده از جمله تعیین ارتفاع زمین این شهرک خبرداد و گفت: اقدامات عملی در این شهرک نیز با انتخاب پیمانکار در آینده نزدیک اجرایی می شود. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در ادامه به آغاز عملیات زیرسازی لاین غربی جاده محمود آباد، سیاه کلان اشاره کرد و اجرای این مهم را از برنامه های پیش بینی شده در بودجه سال 90 شهرداری این منطقه ذکر کرد.
افتتاح فاز یک پارک لاله در ایام دهه فجر
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در ادامه با اشاره به ایجاد پارک لاله در دو فاز از افتتاح فاز یک این پارک همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد. جوادی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز سه پارک نبوت گفت: کلنگ احداث این پارک با حضور مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز و معاون فنی عمرانی شهرداری زده شد. وی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در خصوص ایجاد پارک های محله ای در منطقه، برنامه ریزی برای ایجاد فاز سه پارک گل نرگس می باشد که در حال حاضر نیز کار مطالعات کارشناسی این پارک به اتمام رسیده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است. جوادی از اتمام طرح احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال بانوان منطقه خبرداد و عنوان کرد: این زمین چمن در ضلع غربی زندان رجایی شهر واقع شده است. جوادی، اصلاحات هندسی سطح شهر را از برنامه های اولویت دار شهرداری منطقه خواند و بیان کرد: اصلاح هندسی فلکه اول رجایی شهر از جمله اصلاحات هندسی صورت گرفته می باشد. وی اظهارداشت: بر اساس تصمیم شورای ترافیک، هدایت ترافیکی در میدان فلکه اول رجایی شهر توسط چراغ راهنمایی صورت می گیرد که با توجه به اقدامات زیرساختی و سخت افزاری تا پایان هفته جاری این طرح تکمیل می شود. جوادی با بیان اینکه، همه اصلاحات هندسی در سطح شهر ابتدا در شورای ترافیک با لحاظ کردن مطالعات شهری و ترافیکی طراحی و برنامه ریزی می شود، عنوان کرد: هدایت ترافیکی و برنامه ریزی برای اصلاحات این مهم بر عهده شورای ترافیک است و شهرداری تنها مجری طرح ها می باشد. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با اشاره به افتتاح یک لاین تقاطع زیرگذر شهید مطهری و بلوار جمهوری در دهه مبارک فجر بیان کرد: اصلاح هندسی در مسیر این تقاطع به مساحت 700 متر از دیگر برنامه هایی است که درحال انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود