8 دی 1390
شماره خبر: 3418

تعداد تقاطع های غیرهم سطح در کرج به 7 رسید/ آقاي وزير بافت هاي فرسوده كرج را دريابيد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تعداد تقاطع های غیرهم سطح در کرج به 7 رسید/ آقاي وزير بافت هاي فرسوده كرج را دريابيد

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت از افزایش تعداد تقاطع های غیرهم سطح در این کلانشهر خبر داد و خطاب به وزير كشور گفت: آقاي وزير بافت هاي فرسوده كرج را دريابيد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو در مراسم افتتاح و آغاز به کار اولین کارخانه آسفالت استان البرز در کلانشهر کرج که با حضور وزیر کشور انجام شد، با اشاره به وجود مشكلاتي در بخش ترافيك در كلانشهر كرج اظهار داشت: احداث كارخانه آسفالت كرج حدود دو سال طول كشيد كه هم اكنون شاهد افتتاح و راه اندازي آن هستيم. وی افزود: طبق وعده هاي شهرداري كرج، مقرر شده است كه در سال 91، يك ميليون تن آسفالت در كلانشهر كرج توليد و پخش شود كه اميد مي رود بتوان مشكلات شهروندان در اين زمينه را كاهش داد. اين مسئول عنوان كرد: با تصويب شوراي اسلامي شهر، مقرر شد كه يك تقاطع غيرهم سطح ديگر نيز در سرپل حافظ اين كلانشهر احداث شود كه اميد مي رود ترافيك معابر اصلي و پرتردد اين كلانشهر كاهش يابد. دادگو ادامه داد: طبق برنامه ريزي مقرر شده است كه در صورتي كه پيمانكار تقاطع غيرهم سطح انبار نفت تا دهه فجر افتتاح شود، تشويقي ويژه از سوي شوراي اسلامي شهر دريافت مي كند.
ساماندهی بافت های فرسوده نیازمند نگاه ویژه
رئيس شوراي اسلامي شهر كرج با اشاره به وجود بافت هاي فرسوده در نقاط مختلف اين كلانشهر يادآور شد: منطقه حصارك پايين با 79 هكتار و 59 هزار نفر جمعيت يكي از مناطق داراي بافت فرسوده است، كه نيازمند توجه ويژه مسئولان و دولت است تا بافت هاي فرسوده آن بازسازي شوند. وي افزود: با همكاري رسانه ها و با اهتمام ويژه استانداري البرز، اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهرداري مشكلات موجود در بخش قطارشهري كرج حل شد كه اميد مي رود وزارت كشور و معاونت امور عمراني نيز از اجراي اين پروژه حمايت ويژه داشته باشند. اين مسئول در بخش دیگری با تأكيد بر اجراي طرح جامع آمايش سرزمين در اين كلانشهر اعلام كرد: در حال حاضر كارخانه كمپوست كلانشهر كرج در جنب فرودگاه پيام واقع شده و طي چند ماه آينده واحدهاي مسكن مهر نيز در آنجا احداث مي شود كه به طور قطع مشكلاتي براي شهروندان ساكن در اين واحدها مشكلاتي به وجود مي آيد.
لزوم افزایش اختیارات شوراها
دادگو با اشاره به اختصاص اعتبار براي مصلا و حوزه هاي علميه كلانشهر كرج گفت: در اين سفر وزير كشور نيز مصوب كرد كه 150 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهري كرج افزوده شود. رئيس شوراي اسلامي شهر كرج بر رسيدگي به مشكلات موجود در نمايشگاه گل و گياه كه سالهاست در ورودي كرج به صورت نيمه كاره رها شده است، اظهار داشت: در اين مكان ميلياردها تومان هزينه از بين مي رود. وي بر تفويض اختيارات به شوراها تأكيد كرد و از وزير كشور خواست تا در اين زمينه اهتمام ويژه اي را داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود