5 دی 1390
شماره خبر: 3297

اجرای طرح ضربتی جمع آوری سیلندرهای LPG غیرمجاز در منطقه 3 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای طرح ضربتی جمع آوری سیلندرهای LPG غیرمجاز در منطقه 3 کرج

سپیدار آنلاین: رییس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه3 کرج گفت: با دستور مدیر منطقه 3 کرج با دریافت حکم قضایی طرح ضربتی جمع آوری و برخورد با اماکن و خودروهایی که اقدام به عرضه غیر مجاز سیلندرهای LPG دراین منطقه می کردند ،اجراشد.
حمیدرضا ایزدبین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهارداشت: با توجه به تماسهای مردمی با اداره خدمات شهری منطقه 3 و همچنین سامانه 137 شهرداری کرج مبنی بر عرضه سیلندرهای گاز در محدوده شهر به دستور صفری مدیر منطقه 3 شهرداری کرج وبا دریافت حکم قضایی طرح ضربتی جمع آوری و برخورد با اماکن و خودروهای عرضه غیرمجاز گازLPG در دستورکار اداره خدمات شهری منطقه 3 قرار گرفت.
این مسئول بیان کرد: دراین راستا با اعزام شش اکیپ از نیروهای کنترل و نظارت و عوامل سد معبر منطقه 3 با حضور عوامل نیروی انتظامی کلانتریهای 23 فردیس و شهرک ناز به محل های شناسایی شده مراجعه و تعداد 346 سیلندر گاز 11 و 25 کیلویی و تعداد دو دستگاه خودرو عرضه گاز توقیف وتعداد دو مکان عرضه نیز پلمپ شد. شایان ذکر است این متخلفین باید جهت رفع پلمپ و رفع توقیف اموال خود با تعهد محضری مبنی بر عدم عرضه کپسول خانگی در بافت شهر به اداره خدمات شهری منطقه 3 شهرداری کرج مراجعه کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود