4 دی 1390
شماره خبر: 3262

عدم وجود درآمد های مناسب برای تامین هزینه های حمل و نقل دغدغه مسئولان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 عدم وجود درآمد های مناسب برای تامین هزینه های حمل و نقل دغدغه مسئولان است

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج گفت: عدم وجود درآمد های مناسب به منظور تامین هزینه های حمل و نقل عمومی از دغدغه های بزرگ مسئولان است.
مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به کمک دولت به بخش حمل و نقل عمومی عنوان کرد: با توجه به اینکه، سازمان حمل و نقل عمومی درآمد بالایی ندارد، دولت به عنوان کمک به ارتقاء و افزایش سطح خدمت رسانی این بخش کمک هایی را برای این سازمان در نظر می گیرد. وی در نظر گرفتن یارانه های دولتی را از راهکارهای مهم و کارآمد کمک رسانی به سازمان حمل و نقل عمومی خواند و افزود: در غیر اینصورت هزینه های حمل و نقل بیشتر از توان مالی شهروندان و عدم استقبال آنها از خدمات رسانی این بخش می شود. این مسئول با اشاره به اینکه هزینه های شبکه حمل و نقل عمومی بسیار بیشتر از کمک های دولتی است، بیان کرد: رسیدن به راهکارهای موثر در این خصوص از اولویت های مهمی است که باید در برنامه ریزی ها و سیاست های تدوین شده فعالیت های این سازمان گنجانده شود.
ورود سازمان اتوبوسرانی به بخش های درآمد زایی
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از ورود این سازمان به بخش های درآمد زایی خبرداد و گفت: ناکافی بودن درآمد های سازمانی از مولفه های مهم سازمان برای کسب درآمد است. کیانی افزود: ورود به بخش های درآمد زایی با هدف ارتقاء کیفی و کمی خدمات رسانی از سوی سازمان حمل و نقل اتوبوسرانی صورت گرفته است. وی با اشاره به تعامل و همکاری مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی و شهرداری کرج در خصوص آماده کردن زمینه های ورود سازمان به بخش های کسب درآمدها پایدار عنوان کرد: طی دو سه سال اخیر با حماینت شورای اسلامی شهر و نظر مساعد شهردار کرج اجازه فعالیت به سازمان اتوبوسرانی در حوزه هایی داده شد که درآمد های پایداری برای سازمان تامین می کند. این مسئول اظهارداشت: جذب این درآمدها ضمن ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان موجب پیشبرد اهداف سازمان نیز می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود