دریافت ۱۴۰۳ تماس شهروندی توسط سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری در طول یکماه گذشته ۱۴۰۳ تماس شهروندی دریافت کرده است.
مجتبی شرفی در خصوص این خبر اظهار کرد: از مجموع درخواستها و مطالبات ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس، به ۶۸ درصد رسیدگی شده است.
وی افزود: از مجموع تماس های دریافتی ۳۵۶ مورد مربوط به منطقه یک شهرداری فردیس بوده که به ۶۲ درصد از آنها رسیدگی شده و ۲۵۵ تماس شهروندی مربوط به منطقه ۲ بوده که به ۶۹ درصد رسیدگی شده است.مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: از مجموع واحدهای مختلف شهرداری، خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری، با ۹۱ درصد بهترین رتبه پاسخگویی را در دیماه گذشته به خود اختصاص داده است. فضای سبز منطقه یک، مدیریت پسماند و خدمات شهری منطقه یک به ترتیب بهترین عملکرد را در رسیدگی به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۳۷داشته اند.وی سامانه ۱۳۷ شهرداری را پل ارتباطی مدیریت شهری با شهروندان دانست و افزود: وجود این سامانه، ضمن کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری، تسریع در رسیدگی به درخواست ها و افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.