23 تیر 1392
شماره خبر: 30109

لزوم برنامه ریزی برای تکمیل سرانه های فضای سبز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم برنامه ریزی برای تکمیل سرانه های فضای سبز


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج بر ضرورت برنامه ریزی به منظور تکمیل سرانه های فضای سبز تاکید کرد و گفت: قرار گرفتن در این مسیر باید در اولویت قرار گیرد.
فرج الله ایلیات با بیان این مطلب افزود: بهسازی و بازسازی معابر، عرصه ها و فضاهای سبز با توجه به اهمیت آن در بهسازی و زیباسازی منظر شهری یکی از اولویت های مهم منطقه است.
وی با بیان اینکه، در سال جاری سیاست گذاری های متنوعی در خصوص ارتقاء ساختارهای فضاهای سبز منطقه صورت گرفته است، افزود: در این راستا بسیاری از فضاهای شهری منطقه بازسازی و بهسازی شد. این مسئول بیان کرد: فعالیت های صورت گرفته در عرصه فضای سبز ضمن افزایش زیبایی های بصری موجب حذف آلودگی های زیست محیطی می شود.
اجرای سیستم آبیاری قطره ای در 19 معبر
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده فضای سبز در خرداد ماه سال جاری تا نیمه اول تیرماه جاری عنوان کرد: از جمله این اقدامات اجرای سیستم آبیاری قطره ای در 19 معبر سطح منطقه است. ایلیات افزود: طی اقدامات صورت گرفته، لوله گذاری آب، اسلیب برق و نصب سامانه آبیاری قطره ای در منطقه 4 در 19 معبر از جمله معبر شرقی بلوار ارم، سمت چپ رمپ ورودی سردخانه، فاز دو بلوار امام زاده

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود