برای کسب درآمد، هر برندی را در شهر تبلیغ نکنیم
سپیدارآنلاین: گروه شهری
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری درخصوص پرونده پلاک ثبتی مشهور در مهرشهر و اجرای رای کمیسیون ماده صد برخورد قاطع و جدی با ترک فعلها کند .
علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و سومین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهارداشت: صبح امروز جلسه ای در خصوص کمیسیون های ماده صد با هدف وحدت رویه در دادگستری کل استان البرز برگزار و مقرر شد کارگروهی نسبت به احصای رویه ها اقدام تا هر کمیسیون با یک مقیاس قابل قبول اقدام به صدور آرا کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در تذکری به مدیریت شهری اذعان کرد: یکی از پلاک های ثبتی واقع در مهرشهر کرج که تخلفات بسیاری در آن صورت گرفته، نقل جلسه امروز بود و اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج و عدم برخورد به موقع، مناسب و در شأن و اجرای رای کمیسیون ماده صد در این پلاک ثبتی، مورد انتقاد دادگستری، دادستان کرج و همه مدعوین جلسه قرار گرفت.وی تصریح کرد: علیرغم اینکه این موضوع قبلا توسط سازمان بازرسی به شهرداری اعلام شده و شورای اسلامی شهر نیز مکاتباتی را در این زمینه داشته اما تاکنون اقدام در خوری انجام نشده است. قاسم پور بیان کرد: آقای شهردار علاوه بر انجام اقدامات لازم و اجرای رای کمیسیون ماده صد در رابطه با این پلاک مشهور، پرونده را ورق بزنید تا به تمام فعل ها و ترک فعل ها پی ببرید. وی با بیان اینکه شهردار گزارش فعل ها و ترک فعل ها را به شورای اسلامی شهر کرج و دستگاه قضائی گزارش دهد و این موضوع را پیگیری کند، خاطرنشان کرد: این موضوع ارتباطی با شورای دوره ششم و شهردار فعلی و مدیران کنونی و قبلی منطقه ندارد اما انتظار می رود شهردار نسبت به برخورد قاطع و اجرای رای کمیسیون ماده صد در مورد این پلاک ثبتی اقدام کند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغات تابلوهای شهری بیان کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی که در طول پنج دوره گذشته اقدام موثری در رابطه با آن انجام نشده است ؛ در دوره ششم شورای شهر توسط کمیسیون خدمات شهری، اعضای شورای شهر و شهرداری و با همکاری و همراهی همه دستگاه های فرهنگی، امنیتی و قضایی در حال انجام بوده و تمام هم و غم مجموعه مدیریت شهری، در حوزه برندشناسی است. رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه تابلوهای تبلیغاتی باید مردم را هدایت کنند، افزود: این در حالی است که امروز در برخی حوزه ها و پس از بعضی از تبلیغات، مردم دچار عسر و حرج و موضوعات مترتب حقوقی و قضایی ایجاد می شود. قاسم پور یادآور شد: برندی که روی تابلوهای شهری به مردم نمایش داده می شود، بستری است که باید اعتماد شهروندان را به خود جلب کند. وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بستر محل اکران این تبلیغات از سوی شهرداری در اختیار گذاشته می شود، این موضوعات باید سنجیده شوند؛ ضمنا لازم نیست برای کسب درآمد، هر برندی را در شهر تبلیغ کنیم؛ اگر نگاهی به تابلوهای شهری بیندازید مشاهده می کنید که چیزهایی در بیلبوردهای شهری تبلیغ می شوند که گاهی خانواده ها از به زبان آوردن نام آن ها نیز امتناع می کنند که بررسی و پرداختن به این موضوع ضروری