19 تیر 1392
شماره خبر: 28290

بازديد مدير منطقه 9 از روند قطار شهري

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بازديد مدير منطقه 9 از روند قطار شهري


مدير روابط عمومي سازمان قطار شهري كرج و حومه از حضور مدير منطقه 9 شهرداري كرج و هيئت همراه در تونل احداثي خط 2 قطارشهري كرج خبر داد.
جواد سعيدي اظهارداشت: حضور مسئولان رده‌هاي مختلف مديريت شهري در روند احداث و بازديد از مراحل گوناگون پيش‌روي قطار شهري كرج مي تواند گامي موثر براي پيشبرد جايگاه اين طرح باشد.
قطارشهري كرج منحصر به يك سازمان نيست
سعيدي با بيان اينكه مدير اين منطقه با حضور در تونل خط 2 قطار شهري نشان داد كه نسبت به تحولات اين حوزه حساس است، افزود: راه‌اندازي قطارشهري كرج منحصر به عملكرد يك سازمان يا يك مجموعه نيست، بلكه زماني مي تواند موفق باشد و به نتيجه برسد كه اهداف و نيازهاي آن توسط تمامي بخش‌هاي مديريت شهري و استان لمس شود. مدير منطقه 9 شهرداري كرج نيز در اين بازديد با ابراز رضايت از عملكرد قوي اين سازمان در كرج،‌ خاطرنشان كرد: بسياري از ما از آنچه در زير زمين توسط سازمان قطارشهري كرج و حومه صورت مي پذيرد،‌ بي اطلاعيم؛ در حاليكه حجم كار و دشواري عملكرد فعالان اين حوزه بايد به مردم و مسئولان بازگو شود. مجيد كمالي‌نژاد ضرورت عزم همت عمومي براي احداث قطارشهري كرج را يادآور شد و اظهار داشت: ترافيك در شهر ما معضلي است كه محدود به يك فضا و يك منطقه نيست،‌ كه همه اقشار و همه مناطق با اين مشكل دست به گريبان بوده و زمان زيادي از همشهريان صرف تردد در معابري مي شود كه در حالت طبيعي بايد در مدتي بسيار كوتاهتر انجام پذيرد.
احداث قطار

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود