15 تیر 1392
شماره خبر: 28009

اجرای طرحهای ساماندهی در تاکسیرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرحهای ساماندهی در تاکسیرانی


سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج بر ضرورت اصلاح و ایجاد سیستم حمل و نقل عمومی متناسب با بافت و جمعیت این کلانشهر تاکید کرد.
پرویز اسکندری با بیان اینکه، از وظایف سازمان های تاکسیرانی کمک به بهبود وضعیت ترافیکی شهرها است، عنوان کرد: اصلاح و ایجاد سیستم حمل ونقل عمومی از راهکارهای مثبت و منتج به نتیجه در راستای کاهش ترافیک شهری است. وی، با عنوان اینکه، در جامعه امروزی از حمل و نقل شهری به عنوان صنعتی فراگیر یاد می شود، افزود: در چند دهه اخیر با گسترش شهرها و نیازهای افراد جامعه به عنوان یکی از رکن های اصلی زندگی اجتماعی به سطوح مختلفی از خدمات شهری، موضوع بهره گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی مطرح و در اولویت قرار گرفت. این مسئول ادامه داد: هم اکنون نیز زندگی در کلانشهرها در پیوند با وسایل حمل و نقل عمومی بعنوان نیازی مبرم و اساسی ، بخش قابل توجهی از نیرو و توان مسئولان شهری را به خود اختصاص داده است که در این بین می توان به نقش پر رنگ ناوگان تاکسیرانی اشاره کرد. اسکندری، سازمان تاکسیرانی را به عنوان یکی از متولیان حمل و نقل درون و برون شهری خواند و افزود: در حال حاضر این سازمان با استفاده از ناوگان تحت اختیار، نسبت به انجام شمار بالایی از سفرهای درون شهری اقدام می کند که می توان گفت، این مهم نقش بسزایی در کاهش معضلات ترافیکی همچنین فراهم آوردن شرایط آسان ترددهای درون شهری ایفا می کند.
اجرای طرح های ساماندهی در سازمان تاکسیرانی بر اساس اولویت
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج با اشاره به اجرای طرح های ساماندهی در این سازمان عنوان کرد: تحقق این مهم در اولویت برنامه های سازمان تاکسیرانی کرج است که بنا بر اولویت بندی در دستور کار سازمان قرار گرفته است. اسکندری با اشاره به تعویض آرم سازمان تاکسیرانی کرج، اظهارداشت: انجام این مهم از جمله اقداماتی است که سازمان تاکسيرانی در راستای اجرای طرح های ساماندهی به انجام رسانده است. وی افزود: جمع آوری و ساماندهی اطلاعات کامل ناوگان تاکسیرانی کرج به منظور آگاهی و تجميع آمار دقیق از این ناوگان برای رفع مشکلات ناوگان تاکسی از دیگر مباحث و عناوین طرح ساماندهی در تاکسیرانی کرج است. این مسئول با بیان اینکه، این ساماندهی مبنی بر تمامی اطلاعات رانندگان تاکسی است، عنوان کرد: به این منظور فرم های مربوط به مشخصات و اطلاعات مورد نیاز آماده و پرسش های متعددی در آن گنجانده شده است که آگاهی از ورزش مورد علاقه تاکسیداران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود