30 خرداد 1392
شماره خبر: 27301

شور و شعف فرهنگسراهاي كرج در جشن ميلاد منجي عالم بشريت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شور و شعف فرهنگسراهاي كرج در جشن ميلاد منجي عالم بشريت


سپیدار آنلاین: مدير امور فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كرج از برگزاري جشن نيمه شعبان در فرهنگسراهاي اين كلانشهر خبر داد.
اسماعيل پاكزاد گفت: جشن هاي ميلاد مهدي موعود(عج) همزمان با روزهاي ولادت اين امام عشق و انتظار در 9 فرهنگسراي كرج به اجرا در مي آيد. پاكزاد اظهار داشت: فرهنگسراي غدير از ساعت 18 تا 19:30 امروز سي ام خردادماه ميزبان كودكان و والدين آنها خواهد بود. اجراي برنامه هاي شاد براي كودكان با هنرنمايي گروه موسيقي سرنا از جمله برنامه هاي در نظر گرفته شده براي اين روز در فرهنگسراي غدير خواهد بود. وي برگزاري جشن نيمه شعبان در فرهنگسراي آسمان‌نما را در تاريخ اول تيرماه ذكر كرد و خاطرنشان كرد: اين فرهنگسرا از ساعت 11 تا 12:30 روز شنبه جشن هاي نيمه شعبان را ويژه كودكان برگزار مي كند.
گروه دستان ميهمان فرهنگسراهاي نراقي و وحدت
اين مسئول برگزاري برنامه هاي نيمه شعبان در فرهنگسراهاي نراقي و وحدت را به ترتيب در تاريخ هاي 31 خرداد و اول تيرماه عنوان كرد و ادامه داد: اين جشن ها در فرهنگسراي نراقي از ساعت 18 تا 19:30 و در فرهنگسراي وحدت از ساعت 10 تا 11:30 به اجرا در مي آيد. مدير امور فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كرج برپايي جشن بزرگسالان با حضور گروه دستان را از ديگر برنامه هاي در نظر گرفته شده براي عيد نيمه شعبان در فرهگسراها ذكر و تصريح كرد: اين جشن روز يكشنبه دوم تيرماه از ساعت 9:30 تا 11 در فرهنگسراي شاهد برگزار خواهد شد. پاكزاد فرهنگسراهاي مهر و مهر جوان را در روزهاي يكشنبه ميزبان علاقمندان به حضرت ولي عصر(عج) عنوان كرد و افزود: اجراي مراسم مولودي خواني و جشن كودك براي اين فرهنگسراها در نظر گرفته شده كه به ترتيب در ساعت 19:30 و 18 در كرج به اجرا در مي آيد.
اجراي جشن هاي شاخص در فرهنگسراهاي گلستان و شهروند
مدير امور فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كرج افزود: فرهنگسراي گلستان در فلكه سوم فرديس از فرهنگسراهايي است كه به

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود