11 خرداد 1392
شماره خبر: 26365

محدودیت اجرای طرح های فضای سبز در کانال فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

محدودیت اجرای طرح های فضای سبز در کانال فردیس


سپیدارآنلاین: مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از محدودیت اجرای طرح های فضای سبز در کانال فردیس و بلوار بهاران خبر داد.
عباس زارع در برنامه رادیویی شهر من سلام با بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به اینکه در کانال فردیس و بلوار بهاران عمق خاک کم است، اجرای طرح های فضای سبز را دچار محدودیت کرده است. این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در مناطق 4 و 12 شهرداری کرج تا کنون پروژه های متعدد پارک سازی صورت گرفته است، عنوان کرد: چند پروژه بزرگ نیز با محوریت فضای سبز و ایجاد پارک های محله ای در این مناطق در حال اجر می باشد. وی احداث پارک 14 هکتاری در منطقه 12 کرج را یادآور شد و با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه های بزرگ در حال احداث این منطقه می باشد، افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود این پروژه طی سال جاری به بهره برداری برسد. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهری یکی از وظایف مهم این سازمان است، افزود: بر این اساس اولویت های فضای سبز در سطح شهر با محور قرار دادن اقدامات کارشناسی همچنین با توجه به ظرفیت های موجود از سوی کارشناسان و مسئولان ذیربط با اجرای طرح های فضای سبز در حال بررسی است. زارع، بررسی تمام عرصه هایی که قابلیت تبدیل به فضای سبز را دارند از جمله اقدامات مهم سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج دانست و افزود: تا پایان سال 94 تمام عرصه های فضای سبز بررسی می شود.
متمرکز کردن نیروی ثابت انسانی توسعه فضای سبز را کاهش می دهد
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه سخنان خود بیان کرد: متمرکز کردن نیروی ثابت انسانی امکان توسعه فضای سبز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود