17 آذر 1400
شماره خبر: 260282

برگزاری 16 جلسه کمیسیون تلفیق ظرف 28 روز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج از برگزاری 16 جلسه این کمیسیون ظرف 28 روز خبر داد و گفت: طی هفته آتی مصوبه کمیسیون تلفیق درباره متمم بودجه 1400 شهرداری کرج به صحن علنی شورا تقدیم خواهد شد.
علی قاسم پور در جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج اظهار کرد: از همه همکاران و به ویژه روسای کمیسیون های شورا که در این مدت نهایت همکاری را با کمیسیون تلفیق ابراز داشته اند، قدردانی می کنم.قاسم پور بیان کرد: به محض اتمام بررسی لایحه متمم بودجه 1400 شهرداری کرج این مصوبه برای تصویب در صحن علنی شورا به رئیس شورا تقدیم خواهد شد.
وی اذعان کرد: شهرداری کرج موظف است تا پیش از آغاز بهمن ماه لایحه بودجه 1401 شهرداری کرج را به شورا ارائه دهد. پس از این اقدام، کمیسیون تلفیق به بررسی لایحه بودجه سال آتی می پردازد.
روز دانشجو از ایام استکبارستیزی ملت ایران است
سخنگوی شورای شهر کرج، در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه، به مناسبت تقویمی روز جاری اشاره کرد و گفت: امروز به عنوان "دانشجو" نامگذاری شده است که این روز را به همه دانشجویان کشور تبریک عرض می کنیم.این مسئول اذعان کرد: این روز از جمله روزهای نمادین و نشانه استکبارستیزی مردم شریف ایران است که به دست دانشجویان و فرزندان این سرزمین رقم خورده است.وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: امیدواریم دانشجویان ما طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرمانخواهی بر مبنای واقع گرایی را در دستور کار و تحصیل و زندگی خود قرار دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود