یکی از اهداف تحول اداری، ارتقا و حفظ کرامت شهروندان در نظام اداری است
سپیدارآنلاین: گروه شهری
شهردار فردیس گفت: يكی از اهداف تحول اداری، ارتقا و حفظ كرامت شهروندان در نظام اداری است.
منوچهر غفاری در حاشیه بازدید سر زده از ساختمان اداری منطقه یک شهرداری فردیس، ضمن گفتوگو با مراجعه کنندگان و ارباب رجوعان، از میزان سطح رضایتمندی آنان مطلع شد.وی در ادامه با اشاره به حجم بالای کاری در اسفند ماه، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای کاهش کمبود ها و رفع نواقص در ارائه خدمات به شهروندان تلاش می کند.غفاری با اشاره به تخفیفات صدور پروانه های ساختمانی با مصوبه شورای اسلامی شهر، عنوان کرد: با توجه به این مهم، متقاضیان صدور پروانه ساختمانی به مدیریت منطقه یک افزایش یافته است.وی با تاکید بر لزوم خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع ریشه در بافت جامعه دارد و باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.شهردار فردیس یکی از اهداف تحول اداری را ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری اعلام کرد و افزود: بکارگیری ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب، مناسب و مؤثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژهای است.وی گشاده رویی در برخورد با مراجعان، تسلط داشتن به امور محوله، رعایت ادب و نزاکت در گفتار و ایجاد احترام متقابل، سرعت عمل در انجام امور مراجعان را از جمله معیار های شاخص رفتاری پرسنل اعلام کرد.