26 شهریور 1397
شماره خبر: 201914

تکمیل طرح مرمت و بهسازی آبنمای میدان توحید(رستاخیز)

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تکمیل طرح مرمت و بهسازی آبنمای میدان توحید(رستاخیز)


در هفته جاری به همت معاونت زیبا سازی سازمان و واحد آب، عملیات عمرانی میدان توحید (رستاخیز) نیز تکمیل و به بهره برداری رسید.
با توجه به تاثیرگذاری آبنماها و میدان های سطح شهر در آرامش روحی و بصری شهروندان، طرح بهسازی و نوسازی آبنمای میادین شهر در تابستان امسال با هدف ایجاد چشم انداز مطلوب و دلپذیرتر کلید خورد .
بنا براین گزارش،در مرحله اول این طرح عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی دو میدان توحید و والفجر تکمیل و به بهره برداری رسید و در ادامه این طرح در هفته جاری به همت معاونت زیبا سازی سازمان و واحد آب عملیات عمرانی میدان توحید (رستاخیز) نیز تکمیل و به بهره برداری رسید. عملیات اجرایی این میدان شامل کاشی‌کاری حوضچه آبنما، ساماندهی منظر و پیرایش جداره‌ها ، طراحی و نصب سیستم هدایت آب ، بازسازی موتورخانه پمپاژ آب ، نور پردازی و ،اسید شوری و گل كاري وتوسعه فضای سبز اطراف ميدان را شامل می شد که به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج؛ تکمیل و به بهره برداری رسید.
گفتنی است طرح بازسازی مرمت و بهسازی میادین شهر به منظور ارتقای سطح مناظر شهری همچنان ادامه دارد و پروژه ها و طرحهای میادین دیگر در سطح شهر در دست اقدام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود