نمره قبولی مدیر کل بازرسی به اداره کل ارتباطات
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر کل بازرسی شهرداری کرج از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج برای ایجاد تغییرات مثبت، نظم دهی و سیستمی کردن اقدامات و برنامه ها قدردانی کرد.
رسول خسروزاده در این دیدار از تمامی بخش های اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج بازدید و با پرسنل این اداره کل به گفت و گو پرداخت. وی با اشاره به ایجاد تغییرات مثبت و قابل قبول در نوع و عملکرد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، اظهار داشت: در ادوار گذشته نیز عملکرد این اداره کل مثبت بوده اما در دوره جدید و با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شاهد اتفاقات مطلوبی در این مجموعه هستیم که یکی از این کارها سیستمی شدن امور و پرهیز از اقدامات سلیقه ای است. مدیرکل بازرسی شهرداری کرج ادامه داد: در اداره کل بازرسی نیز سعی شده عملکردها منظم و سیستماتیک باشد که این اتفاق نشان می دهد مجموعه مدیریت شهری به سمت خدمت رسانی ایده آل حرکت می کند. این مسئول که در پایگاه خبری مدیریت شهری نیز حضور یافت با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع رسانی، گفت: انتشارِ اخبار هم می تواند چهره قابل قبول از مجموعه مدیریت شهری ساخته و هم می تواند چهره ای ناکارآمد و غیر مفید را در اذهان شهروندان ترسیم کند. خسروزاده پایگاه خبری مدیریت شهری را مرکز تغذیه افکار شهروندی پیرامون عملکرد شهرداری دانست و یادآور شد: با انتشار اخبار درست و امید بخش و انعکاس فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته می شود اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری را دو چندان کرد که خوشبختانه گام ها در این مسیر برداشته شده است. این مسئول صداقت در انتشار را مهم ترین اصل حرفه خبرنگاری برشمرد. وی در پایان تاکید کرد: امیدوار هستیم روزی برسد که بیشترین اخبار از عملکرد شهرداری باشد که تحقق این موضوع با مساعدت خبرنگاران حوزه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج شدنی خواهد بود.