20 اسفند 1396
شماره خبر: 192810

"خانه فرهنگ بوعلی" با 2 کاربری فعالیت می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

"خانه فرهنگ بوعلی" با 2 کاربری فعالیت می کند


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از فعالیت خانه فرهنگ بوعلی حصارک با دو کاربری خبر داد و گفت: شایعات ایجاد شده مبنی بر تغییر کاربری این خانه صحت ندارد.
چندی است شایعه ای با عنوان تغییر کاربری خانه فرهنگ بوعلی در منطقه حصارک، میان شهروندان رواج یافته و موجب نارضایتی آنان شده است. بر همین اساس در گفتگویی با سیدعلی اکبر میروکیلی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج این موضوع را در میان گذاشتیم تا صحت موضوع را بررسی کنیم.میروکیلی با تکذیب قطعی این شایعه، تاکید کرد: خانه فرهنگ بوعلی به هیچ عنوان تغییر کاربری نیافته و با دو کاربری در حال فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان است.این مسئول با اشاره به وظایف مجموعه مدیریت شهری در خصوص نوسازی بافت های فرسوده و نهادینه کردن فرهنگ آن میان مردم، عنوان کرد: تحقق این مهم با توجه به ارتقای سطح ایمنی شهروندان در فضاهای شهری امری ضروری است.وی افزود: از آنجا که نوسازی بافت های فرسوده در محله های قدیمی شهر کرج آغاز شده است، نیاز به ایجاد دفتر تسهیل گری بافت های فرسوده در منطقه 6 احساس شد و با توجه به اینکه فرهنگ سازی در این زمینه بر عهده سازمان فرهنگی ورزشی است، این سازمان اقدام به اختصاص یکی از اتاق های خانه فرهنگ بوعلی به این موضوع کرد.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج تاکید کرد: خانه فرهنگ بوعلی به فعالیت خود در زمینه های فرهنگی ادامه می دهد و تنها یک اتاق از این فرهنگسرا به دفتر تسهیل گری بافت فرسوده اختصاص یافته است. وی اضافه کرد: خانه فرهنگ حصارک از فضاهای فرهنگی این منطقه قدیمی کرج است که از حدود 15 سال پیش ساخته شده و مانند گذشته به عنوان مکانی برای برگزاری جشنواره های مختلف، دوره های آموزشی مهارت های اجتماعی، فرهنگی و مواردی از این دست استفاده می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود