8 اسفند 1396
شماره خبر: 192112

همکاری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با پلیس راهور در آستانه ی نوروز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همکاری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با پلیس راهور در آستانه ی نوروز


در دیدار رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با رئیس پلیس راهور استان البرز، موضوع گسترش همکاری های فی مابین مطرح شد.
نشست صمیمی پرویز اسکندری و سرهنگ شریفی با موضوع هم اندیشی در خصوص اقدامات مناسب برای عید نوروز برگزار شد. رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به همکاری پلیس راهور با حوزه مدیریت حمل و نقل عمومی در شهرداری گفت: اجرای گشت های مشترک یکی از همکاری های موثر پلیس راهور با شهرداری بود که انتظار می رود این اقدامات در آستانه نوروز با قوت بیشتر ادامه یابد.
پرویز اسکندری افزود: در حوزه اصلاح فرهنگ آمد و شد و ترغیب رانندگان تاکسی، اتوبوس و خودروهای حمل بار به رعایت قوانین برنامه های خوبی داریم که اجرای آن بدون پشتیبانی پلیس راهور میسر نخواهد شد که امیدوار هستیم این اقدامات در آستانه سال جدید و شروع سفرهای نوروزی اجرایی شود. سرهنگ شریفی با اعلام آمادگی مجموعه تحت امر خود در همکاری با سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، گفت: نصب دوربین های کنترل ترافیک از سوی شهرداری و همکاری عوامل انتظامی سازمان با مجموعه ی پلیس، آغاز فصل جدیدی از همکاری های پلیس و شهرداری است که لازم است با بروزرسانی ابراز، تجهیزات و نرم افزارهای مربوطه، سطح این همکاری ها افزایش یابد. شریفی یادآور شد: حضور بیش از 13 هزار تاکسی در سطح شهر و حل مشکلات و دغدغه های آنها یکی از مسائل مهم در حوزه حمل و نقل عمومی شهر است و پلیس راهور با اینکه به عنوان ناظر و مجری قوانین راهنمایی و رانندگی در افکار عمومی تلقی می شود؛ همواره بر همکاری موثر با سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر نگاه ویژه داشته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود