17 آذر 1396
شماره خبر: 188015

عکاسان حوزه هنری استان البرز خواستار تعامل بیشتر با مدیریت شهری شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عکاسان حوزه هنری استان البرز خواستار تعامل بیشتر با مدیریت شهری شدند


طی نشستی که اعضای خانه عکاسان حوزه هنری استان البرز با سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج داشتند، عکاسان خواستار تعامل بیشتر با مجموعه مدیریت شهری شدند.
عکاسان با بیان اینکه آمادگی فعالیت در زمینه عکاسی پروژه های مدیریت شهری را دارند، طی نشستی با سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، خواستار تعامل بیشتر با مدیریت شهری شدند.
سید علیرضا موسوی، سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در این نشست با استقبال از درخواست عکاسان، گفت: سیاست اداره کل ارتباطات گسترده سازی تعاملات است به این صورت که مجموعه مدیریت شهری علاوه بر تعاملات اداری با انجمن های مردم نهاد مانند خانه هنرمندان، خانه عکاسان و دیگر انجمن های فرهنگی و هنری نیز همکاری و تعامل داشته باشد. این مسئول با تاکید بر این موضوع که مدیریت شهری کرج به دنبال ایده های نو می باشد، عنوان کرد: این نهاد پذیرای تمامی افکار و ایده های نوین و در عین حال آماده همکاری با افراد خوش فکر است. وی در تشریح تعاملات مدیریت شهری با عکاسان بیان کرد: مدیریت شهری می تواند در فرهنگسراهای مناطق، میزبان برپایی نمایشگاه های عکاسی با موضوعات مختلف شهری باشد. موسوی در ادامه پیشنهادی مبنی بر برپایی نمایشگاه عکاسی با موضوع زشتی ها و زیبایی ها با توجه به طرح بهبود نگهداشت شهری ارائه داد و گفت: با توجه به اینکه این طرح به تازگی در کرج در حال اجراست می تواند در فرهنگسازی نگهداری از شهر نقش آفرینی کند.
وی در پایان از ایجاد تفاهم نامه در خصوص بحث های حمایتی از عکاسان سخن گفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود