14 شهریور 1396
شماره خبر: 183548

طرح جمع آوری دستفروشی در منطقه 1 شهرداری کرج اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح جمع آوری دستفروشی در منطقه 1 شهرداری کرج اجرایی شد


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج ازطرح پاکسازی و آزاد سازی پیاده رو ازاقلام و اجناس عوامل سد معبر در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه در حدفاصل خیابان بهشتی تا چهارراه طالقانی خبر داد.
علیرضا کیان گفت: معابر و پیاده روها یکی از پایدارترین روشهای حمل و نقل و آسایش مردم هستند در همین راستا معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه 1 کرج جهت رعایت حقوق و آسایش و نیز تسهیل درعبور و مرور شهروندان، به اجرای طرح ضربتی جمع آوری و جلوگیری از سد معبر توسط اصناف و کسبه در معابر و پیاده روها اقدام کرده است. وی عنوان کرد: حوزه خدمات شهری منطقه1 شهرداری کرج در اجرای طرح جمع آوری عاملان سد معبر با هماهنگی و همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی اقدامات لازم را به عمل آورده است و برخورد جدی و قانونی را نسبت به جمع آوری اجناس و اقلام متخلفان لحاظ نمود ه است. این مسئول اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی مطلوب و ایجاد امنیت وآسایش شهروندان، اقدامات گسترده ای اجرایی شده است وازشهروندان خواست با مشارکت دراطلاع رسانی سهم بیشتری درارتقای سلامت و زیبائی شهرداشته باشند و مجموعه‌ مدیریت شهری کرج را در این زمینه یاری کنند تا با جمع آوری عوامل سد معبر از سطح شهر ومخدوش شدن سیمای شهری جلوگیری شود.

ميهمان
پاسخ 15/06/1396 - 10:25 Navid

لطفا رسیدگی کنین.تو میدون کرج همچنان اباند مافیایی که سالهاست اونجا دست فروشی میکنن به فعالیتشون ادامه میدن و فقط زورشون به یه عده فلک زده رسید که وسایلشونو بردن.ای کاش قانون درست و عالیتون رو برای همه اجرایی کنید.مالیات و عوارض شهرداری رو کسبه میدن ولی به کام یه عده خاص میشه.یه بازرسی سر زده از میدون کرج تا میدون شهدا ادعای اینجانبو ثابت میکنه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود