23 اسفند 1395
شماره خبر: 176106

مسیر توسعه و آبادانی منطقه 6 کرج با اجرای طرحهای عمرانی هموار شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسیر توسعه و آبادانی منطقه 6 کرج با اجرای طرحهای عمرانی هموار شده است


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج با اشاره به استمرار در اجرای طرح های عمرانی منطقه، اظهار داشت: نقش سازنده این پروژه ها و فعالیت های عمرانی در سطح منطقه به جهت تغییر چهره شهر و روان سازی تردد و ایجاد فضای مناسب برای شهروندان امری مشهود می باشد.
علی سلطانی مقدم با بیان این مطلب، افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده پروژه های عمرانی مطلوبی طی سه سال گذشته در سطح منطقه به اجرا در آمده است. سلطانی مقدم ضمن تشریح اقدامات عمرانی منطقه عنوان کرد: طی سال 93 این منطقه اقدام به اجرای عملیات آسفالت به متراژ بیش از 73 هزار مترمربع و پیاده روسازی به متراژ 6 هزار متر مربع و جدولگذاری به متراژ بیش از 18 هزر متر مربع کرده است.
وی گفت: حوزه عمران منطقه 6 شهرداری این کلانشهر طی سال مذکور بیش از 50 هزار متر مربع عملیات زیرسازی را در معابر مختلف سطح منطقه به اجرا رسانده است. همچنین احداث ساختمان معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری منطقه به متراژ یک هزار و 800 متر مربع در چهار طبقه، احداث سوله ورزشی خاتم واقع در حصارک بالا به متراژ 700 متر مربع و احداث سوله چند منظوره خیابان عدل به متراژ یک هزار متر مربع و احداث پارک در باغستان غربی به مساحت شش هزار متر مربع از دیگر اقداماتی است که حوزه عمران مطقه 6 کرج به انجام رسانده است. این مسئول عنوان کرد: عمران منطقه 6 شهرداری کرج از ابتدا سال 94 اقدامات گسترده ای در راستای ساماندهی معابر و افزایش رفاه حال شهروندان از جمله اجرای عملیات آسفالت به مساحت 13 هزار متر مربع، 21 هزار متر مربع عملیات جدولگذاری و پیاده روسازی و 80 هزارمترمربع عملیات زیرسازی و 650 متر مربع عملیات جمع آوری و هدایت آب های سطحی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال و پروژه تکمیل بلوار خوارزمی و احداث ساختمان خدمات شهر و عمران منطقه 6 کرج را اجرایی کرده است. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج، عنوان کرد: طی 9 ماهه سال 95 بالغ بر 84 هزارمتر مربع عملیات آسفالت با صرف 11 هزار تن آسفالت در معابرمنطقه 6 شهرداری کرج اجرایی شد. وی گفت: علاوه بر این اجرای عملیات پیاده روسازی به متراژ پنج هزار متر مربع در معابر خیابان شهیدبدرلو، بازرگانی وکوچه دهقان دره شیری و...به اجرا در آمده است و همچنین پروژه ادامه 45 متری ماهان و 45 متری گلشهر با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد ریال و احداث پل یاس و اتصال بلوار باهنر به خوارزمی و بهسازی و مناسب سازی حاشیه بلوار ظفر و رجایی و احداث و بهسازی پارکهای منطقه 6 کرج با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از جمله اقدامات عمرانی مهمی بوده است که توسط پرسنل عمرانی منطقه اجرایی می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود