5 دی 1391
شماره خبر: 17269

شن و ماسه زیاد باعث تخریب آسفالت معابر می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شن و ماسه زیاد باعث تخریب آسفالت معابر می شود


سپیدارآنلاین: شهردار کرج با اشاره به نقش شهروندان در توسعه و ارتقاء شهر گفت: برای تحقق اهداف بلند مدت مجموعه مدیریت شهری نیاز است، شهروندان همراه بااین مجموعه مردمی باشند.
سید علی آقازاده ظهر امروز در امروز در نشست مدیران ستادی، معاونان خدمات شهری، جانشینان و ناظران عالی مناطق 12 گانه کرج که در محل ستاد مرکزی شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر حوزه خدمات شهری شهرداری کرج دارای چهار هزار نیرو اهم از پاکبان، کارگر، نیروی فضای سبز و ... است که باید از این ظرفیت عظیم بهره مطلوبی برد. وی افزود: برغم وجود امور سخت و طاقت فرسا در حوزه خدمات شهری، اما نیروهای این بخش پیام آور نشاط، زنده بودن، شادابی، نظافت و زیبایی هستند.
شهروندان با مدیریت شهری همدل و همراه باشند
این مسئول با اشاره به اینکه در مجموعه شهرداری مشکلات فراوانی به خصوص در حوزه خدمات شهری وجود دارد، عنوان کرد: باید با ارائه راهکارهای مطلوب و حمایت از نیروها به خصوص کارگران این مشکلات برطرف شود. آقازاده ادامه داد: در این زمینه همچنین شهروندان نیز باید همراه و همدل مجموعه مدیریت شهری باشند تا بتوان به اهداف بلند مدت که نتیجه آن توسعه و ارتقای شهر است، دست یافت.
دولت ها در اجرای قوانین پایبند و قاطع باشند
شهردار کلانشهر کرج با اشاره به اینکه در صورت همدلی مردم با مدیریت شهری، بسیاری از هزینه های شهرداری کاهش می یابد، گفت: به طور مثال در بحث جمع آوری زباله اگر شهروندان به تفکیک زباله های خشک و تر بپردازند، هزینه ها برای مدیریت شهری کاهش می یابد. وی در ادامه بر فرهنگ سازی بین شهروندان نیز تاکید و اعلام کرد: اگر دولتها بر اجرای قوانین دقیق و پایبند باشند، شهروندان نیز مجبور به رعایت قوانین می شوند.
استفاده بیش از حد از شن و ماسه باعث تخریب آسفالت می شود
این مسئول در بخش دیگری با اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان افزود: باید کارگران و نیروهای خدمات شهری به این مهم دقت داشته باشند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود