اسناد مالی ارباب رجوعان بدون تعلل رسیدگی می شود
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر کل امور مالی شهرداری کرج با بیان اینکه تعامل با ارباب رجوع جزء اولویت های مهم این حوزه است، گفت: رسیدگی به اسناد و مدارک مراجعه کنندگان بدون هیچ معطلی و پرداخت به موقع به پیمانکاران از جمله اقداماتی می باشد که پرسنل حوزه مالی با جدیت هر چه تمام آنرا محقق ساخته اند.
محمد احمدی این مطلب را عنوان کرد و گفت: تعامل هر چه بیشتر با ارباب رجوعان از جمله مسائلی است که به طور جدی در دستور کار فعالیت های کارکنان مالی شهرداری کرج قرار دارد؛ در این زمینه به تمامی اسناد و مدارک مراجعه کنندگان در کمترین زمان ممکن رسیدگی شده و چک های به روز در این سیستم برای پیمانکاران صادر می شود. مدیر کل امور مالی شهرداری کرج بیان کرد: کار هیچ یک از ارباب رجوعان در حوزه مالی معطل نمی ماند و تا آنجایی که تمامی اسناد و چک ها بر اساس قانون باشد به سرعت رسیدگی می شوند؛ این در حالی است که پرسنل رفتار شایسته با ارباب رجوع را جزء اولویت های خود دانسته و به وظایف شان عمل می کنند. احمدی، در بخشی دیگر از سخنان خود به شیوه سلسله مراتب پرداختی این دستگاه اشاره کرد و یادآور شد: 99 درصد پرداختی ها با دستور معاون اقتصادی مالی شهرداری کرج صورت می گیرد و در صورت پرداخت مبالغی بالاتر از 600 میلیون تومان این امر با مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار کلانشهر اجرایی می شود. این مسئول گفت: اولویت پرداخت های حوزه مالی شهرداری کرج، پرداخت حقوق پرسنل بوده و شامل همکاران در مناطق، سازمانهای تابعه و ستاد مرکزی می باشد. وی در پایان در رابطه با تعهدات پیمانکارن به منظور پرداخت مطالبات شهرداری کرج اضافه کرد: مدیریت مالی شهرداری این کلانشهر تدابیری را نیز برای این موضوع اتخاذ کرده است و هرگاه پیمانکاری در پرداخت تعهدات خود به شهرداری دچار مشکلی شود برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می شود.