28 آذر 1391
شماره خبر: 16843

دامنه اهداف مدیریت شهری با پژوهش مبتنی بر خلق ایده های نو گسترده می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دامنه اهداف مدیریت شهری با پژوهش مبتنی بر خلق ایده های نو گسترده می شود


سپیدارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: دامنه اهداف مدیریت شهری در عرصه توسعه و عمران شهری با انجام پژوهش های علمی مبتنی بر خلق ایده های نو گسترده می شود.
محمود دادگو با اشاره به قرار گرفتن در هفته پژوهش بیان کرد: نامگذاري هفته ای با این عنوان در تقویم کشور حاکی از اهمیت فعالیت های پژوهشی است. وی با بیان اینکه، پژوهش بستر و نقطه عطف تولید و فعالیت است، بیان کرد: پژوهش و اقدامات مبتنی بر این مهم، علاوه بر افزایش تولید، راندمان اقدامات و عملکرد سازمان ها، ارگان ها و نهادهای خدمات رسان را نیز افزایش می دهد. وی با اشاره به مباحث و سرفصل های کاری متنوع مدیریت شهری، اظهارداشت: انجام اقدامات پژوهشی در همه این عرصه ها تاثیر گذار است بطوریکه می توان اذعان داشت پژوهش باید در اولویت همه اقدامات باشد. این مسئول با تاکید بر آسیب شناسی موضوعات شهری اظهارداشت: اقدامات مبتنی بر پژوهش می تواند در تحقق این مهم نیز تاثیر بسزایی ایفا کند. دادگو خاطرنشان کرد: پژوهش در زمینه هایی از جمله اقتصاد شهری، فراهم آوردن زمینه های مساعد برای انطباق فناوری های نو در مدیریت شهری همچنین خلق ایده های نو برای ارتقاء فعالیت های این نهاد مردمی تاثیرگذار است.
پژوهش پویایی سازمان را رقم می زند
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با بیان اینکه، پژوهش و اقدامات مبتنی بر این مهم ضمن توسعه فعالیت های سازمانی، موجب پویایی سازمان می شود، گفت: بر این اساس اقدامات پژوهشی باید در راس امور کاری مدیریت شهری قرار گیرد. دادگو با اشاره به تغییر و تحولات روز افزون اظهارداشت: با توجه به این مهم نیاز است، سازمان ها و نهادهای خدمات رسان از جمله شهرداری ها از تفکر ایستایی فاصله گرفته و با اجرای اقداماتی پویا که پژوهش از جمله این اقدامات است، نسبت به برنامه ریزی های مدیریتی اقدام کنند. وی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات پژوهشی در مدیریت شهری با محوریت واحد پژوهش و با هدف آگاهی از نیازهای روز و به منظور ایجاد زمینه های لازم برای توسعه متناسب با این نیازها صورت می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود