1 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161512

ضرورت راه اندازی گرمخانه بانوان بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت راه اندازی گرمخانه بانوان بررسی شد


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج اظهارداشت: با توجه به مشکلات و معضلاتی که برای زنان رخ می دهد احداث گرمخانه از ضرورت بالایی برخوردار است.
فاطمه اسکندری عنوان کرد: احداث گرمخانه بانوان باید با جدیت پیگیری شود چرا که نداشتن مکان و خواب در پارک برای خانم‌ها بسیار خطرناک‌ است و علاوه بر آن سبب بروز پیامدهای اجتماعی بسیاری می‌شود. این عضو شورا بیان کرد: زنانی که اسیر امواج آسیب های اجتماعی می شوند خواه ناخواه دچار گرفتاری هایی در جامعه می شوند و آسیب هایی را متحمل می شوند که اعتیاد از جمله آنها است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج یادآور شد: زنانی که از دام اعتباد رهایی یافته اند به علت نداشتن سرپناه در معرض آسیب های اجتماعی هستند که ایجاد یک سرپناه موقت همچون گرمخانه می تواند آنها را از این مشکلات نجات دهد. اسکندری به حضور شبانه کارتن خواب ها در بوستان ها، پل های عابر پیاده و حاشیه شهر اشاره کرد و افرود: این موضوع از دیگر دلایل عدم امنیت زنان می باشد و گرمخانه می تواند مکان مناسبی برای سپری نمودن شب باشد تا این قشر از خطرات و آسیب ها در امان بمانند. وی تاکید کرد: مدیریت شهری کرج به عنوان یک نهاد خدمت رسان موظف است تا با اهتمام در راه اندازی گرمخانه بانوان گامی در کاهش معضلات اجتماعی زنان آسیب دیده شهر بردارد. در پایان مذاکرات به علت اهمیت موضوع مقرر شد، اعضای شورای شهر زمان بیشتری به بایدها و نبایدهای احداث گرمخانه بانوان اختصاص دهند. در ادامه این کمیسیون اعضا به لایحه ارسالی از سوی سازمان فرهنگی مبنی بر اختصاص 30 درصد سانس رایگان سالن ورزشی بیلقان به اهالی این منطقه رای مثبت دادند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود