24 فروردین 1395
شماره خبر: 161030

اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی، همدلی و همزبانی محقق می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی، همدلی و همزبانی محقق می شود


شهردار کرج نامگذاري سال جدید به نام "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" را يك راهبرد بسیار کارآمد برای تمامی دستگاه ها بمنظور پیشبرد اهداف دانست و گفت: اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی، همدلی و همزبانی همگان محقق می شود و مدیران شهری باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مبنای عمل و فعالیت خود قرار دهند.
علی ترکاشوند شهردار کلانشهر کرج با همراهی قائم مقام، معاون مالی اقتصادی، معاون شهرسازی و معماری و تنی چند از مدیران این دستگاه در منطقه 1 شهرداری کرج حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های خدماتی و عمرانی آن قرار گرفت. شهردار کرج با بیان اینکه، اگر تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را با توجه به شعار سال 95 در مسیر حرکت خود لحاظ کنیم قطعا به اهداف برنامه ریزی شده دست پیدا خواهیم کرد، اظهار داشت: شهرداری کرج مدیران و نیروهای جوان و تازه نفسی دارد که این مهم توان خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی بشمار می آید. ترکاشوند ادامه داد: مدیران شهرداری افسران خط مقدم مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی هستند و می توانند با همت مضاعف در راستای تحقق تاکیدات رهبری نقش موثری را ایفا کنند. این مسئول ارشد شهری بیان کرد: مباحث مالی و بودجه به بحث اقتصاد مقاومتی گره خورده و از آن جایی که شعار امسال در موضوعات مالی و انسانی نهفته است؛ بنابراین شهرداری کرج باید براساس تاکیدات مقام معظم رهبری بودجه خود را تعیین کرده و آنرا به درستی استفاده نماید. وی، پیروی از رهنمودهای رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی با هدف خروج از چالش های مالی را مهم برشمرد و افزود: لحاظ کردن منویات رهبری در فعالیت مدیریت شهری قطعا بسیاری از مشکلات شهرداریها را مرتفع می کند و در کنار آن در ایجاد انگیزه کاری نیز تاثیرگذار است. شهردار کرج با بیان اینکه فعالیت شهرداری مدیریت درآمد و هزینه است، اضافه کرد: بر این اساس از هم اکنون باید افق آینده را دید و در راستای تحقق 100 درصدی بودجه گام برداشت و براساس تعهد و وظایف خود در خدمت رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهروندان عمل کرد.
ترکاشوند ادامه داد: در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مصمم هستیم و از تمامی مدیران در مجموعه شهرداری کرج انتظار داریم با توجه به این رویکرد نسبت به حذف هزینه‌های غیرضروری و اضافی در سال جدید اقدام کنند. این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود رسیدگی به مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران شهری برشمرد و گفت: کسب رضایت شهروندان و خدمت صادقانه به آنها از جمله مسائلی است که باید به طور جد بیش از پیش در دستور کار مدیران شهرداری قرار بگیرد. وی بر بهبود و اصلاح روش های ارائه خدمات مطلوب به مردم با رعایت مولفه های دقت و سرعت به منظور نیل به انجام خدمات صادقانه به شهروندان تأکید کرد و افزود: لحاظ کردن این مولفه ها نقش بسزایی در ارتقاء كيفي انجام امور، برخورد بهينه و مناسب مدیران شهرداری با كاركنان و ارباب رجـوع همچنين شفافيت و اطلاع رساني صحيح از گردش امور دارد؛ این مهم موجبات رضايتمندي و افزايش اعتماد عمـومي را نیز فـراهم مي آورد. شهردار کرج در پایان خاطر نشان کرد: مبحث ارباب رجوع و رضایت وی، امروزه جزء مباحث پایه‌ای شهرداری‌ها است و تأثیر نظرات ارباب رجوع در تصمیمات مدیران شهری و برقراری نظام پیشنهادی و نظرسنجی از مراجعان موجب افزایش اثربخشی خدمات مورد انتظار وی و حتی باعث پاسخگویی بیشتر، خلاقیت در تصمیمات و محقق شدن عدالت می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود