16 اسفند 1394
شماره خبر: 159864

بهره برداری از ساختمان نواحی سه گانه خدمات شهر منطقه 7 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بهره برداری از ساختمان نواحی سه گانه خدمات شهر منطقه 7 کرج


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از احداث ساختمان نواحی سه گانه خدمات شهری این منطقه خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح عمرانی بالغ بر پنج میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.
علیرضا کیان عنوان کرد: این ساختمان اداری در زمینی به مساحت 300 متر مربع در شمال شرقی پارک گل نرگس احداث می شود که تا کنون عملیات عمرانی آن 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج گفت: برای اجرای این طرح عمرانی اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال هزینه می شود که در حال حاضر در مرحله اجرای سقف اول می باشد تا بتوان در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن از این پروژه بهره بردرای کرد. کیان ادامه داد: مدت زمان بهره برداری از ساختمان مورد نظر 8 ماه در نظر گرفته شده است که با توجه به پیشرفت آن تا به حال امید می رود که بتوانیم در سال آینده ساختمانی مناسب و در شان پرسنل زحمتکش نواحی خدمات شهری منطقه 7 شهرداری کرج را داشته باشیم . این مسئول اظهار داشت: ساختمان اداره عمران و معاونت خدمات شهر منطقه 7 شهرداری کرج نیز در بلوار انرژی اتمی (جاده محمود آباد) با پیشرفت مناسب در سقف چهارم در حال احداث می باشد که در طول 12 ماه آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات عمرانی منطقه در زمینه آسفالت و ساماندهی معابر از سال گذشته تاکنون نیز ملموس و مشهود بوده است و با سالهای قبل تفاوت زیادی را داشته و تمام تلاش این دستگاه خدمات رسان بر آن است تا با انجام عملیات های عمرانی سطح خدمات رسانی به شهروندان را به حداکثر خود برساند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود