25 بهمن 1394
شماره خبر: 158534

مسابقات ورزشی جام "مدافعان حرم" شهرداری کرج به پایان رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسابقات ورزشی جام "مدافعان حرم" شهرداری کرج به پایان رسید


مدیر تربیت بدنی پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج از اتمام مسابقات فوتسال جام "مدافعان حرم" شهرداری کرج با قهرمانی اداره کل حوزه دفتر شهردار خبر داد.
جواد ترکاشوند با اعلام این خبر عنوان کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در دو رشته فوتسال ویژه آقایان و والیبال ویژه بانوان با عنوان جام "مدافعان حرم" توسط پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج برگزار شد. مدیر تربیت بدنی پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج اظهار داشت: مسابقات 6 تیم والیبال بانوان شهرداری این کلانشهر با حضور بازیکنان مناطق 12 گانه، سازمان های تابعه و ستاد مرکز طبق زمانبندی های انجام شد که در پایان تیم امور پیمان ها و اجرائیات این دستگاه مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد. ترکاشوند ادامه داد: مسابقات فوتسال ویژه برادران شهرداری کرج نیز که از 11 بهمن ماه سال جاری آغاز شده بود با حضور 21 تیم از سازمان های تابعه، مناطق 12 گانه و ستاد مرکزی در 52 بازی برگزار شد که در این مسابقات 248 بازیکن در تیم های مذکور شرکت کرده بودند.
این مسئول ادامه داد: این مسابقات در هزار و 916 دقیقه برگزار شد که طی آن 29 کارت زرد و 5 کارت قرمز با داوری 4 تن از داورهای با تجربه رشته فوتسال در استان البرز به بازیکنان داده شد.
وی بیان کرد: با توجه به مسابقات برگزار شده در پایان اداره کل حوزه دفتر شهردار توانست مقام اول را به خود کسب دهد و به ترتیب تیم های اداره انتظامات و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج توانسنتد مقام دومی و سومی فوتسال جام مدافعان حرم را بدست بیاورند. مدیر تربیت بدنی پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج یادآور شد: همچنین در تاریخ 19 و 20 بهمن ماه سال جاری مسابقات تیراندازی ویژه بانوان و آقایان این دستگاه برگزار شد که در این مسابقات از سلاح های اختصاصی نظیر تپانجه و کالیبر در بین رقابت کنندگان استفاده شد که در مورخ 21 بهمن ماه نیز بخش فینال اجرایی و برندگان این رشته مشخص شدند. ترکاشوند در پایان از زحمات محمد قاسمی وند فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی، سرهنگ غلام قربانی فرمانده حوزه 8 بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) و مجید دودانگه مدیر تربیت بدنی این حوزه، محسن عبدلی معاون ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و سعید زارع مدیر کل پشتبیانی شهرداری کرج به دلیل زحمات آنها در برگزاری هر چه با شکوه مسابقات جام مدافعان حرم ویژه اهه مبارک فجر قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود