17 بهمن 1394
شماره خبر: 158104

پیلارهای مرزی حریم شهر كرج احداث و جانمایی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیلارهای مرزی حریم شهر كرج احداث و جانمایی می شود


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از عملیاتی شدن اجرای فاز نخست پروژه احداث و جانمایی پیلارهای مرزی حریم شهر کرج توسط این سازمان خبر داد.
علی سلطانی مقدم در تشریح عملیاتی شدن این پروژه گفت: ساخت پیلار، حمل و پیاده سازی، رنگ آمیزی پیلار، دقیق سازی و تعیین موقعیت با GPS ، موضوع قرارداد منعقد شده بین شهرداری کرج و سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج می باشد. وی اظهار داشت: این پیلارها بعد از نصب در موقعیت دقیق به عنوان شاخص شناسایی مرز و حریم شهر کرج کاربرد دارند. این مسئول افزود: این پروژه در راستای اجرای ماده ۹۹ مصوب ۲۷بهمن ۱۳۴۵ و کاهش دغدغه های مدیریت شهری و رسیدگی به وضعیت و موقعیت حریم های شهری کرج که در حدود 17 هزار و 897 هکتار می باشد، در حال اجر است.
سلطانی مقدم با بیان اینکه تجهیز کارگاه در محوطه سازمان صورت گرفته است، افزود : تهیه قالب و تولید پیلارها توسط واحد امانی این مجموعه در حال انجام می باشد که پس از تعیین موقعیت دقیق پیلارها توسط واحد نقشه برداری سازمان، در محل مشخص شده نصب و رنگ آمیزی می شوند. وی در ادامه یادآورشد: مبلغ قرارداد این پروژه از محل بودجه مصوب سال جاری شهرداری کرج تامین می شود که امید است با اجرای این عملیات شاهد رفع تداخل و ابهامات حریم شهر کرج با شهرهای اقماری باشیم . سلطانی مقدم در پایان از حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج و عوامل مربوطه در خصوص همکاریهایی که در این زمینه با سازمان داشته اند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود