15 بهمن 1394
شماره خبر: 158001

صیانت از حقوق شهروندی مهم‌ترین رکن مدیریت شهری کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

صیانت از حقوق شهروندی مهم‌ترین رکن مدیریت شهری کرج است


قائم مقام شهردار کرج در بازدید از منطقه 3 شهرداری این کلانشهر گفت: بدون شک تکریم و احترام به ارباب رجوع از وظایف اساسی مدیران و کارگزاران نظام اسلامی است.
محمد رضا رضاپور در این بازدید که با همراهی تنی چند از مدیران و معاونان حوزه های مختلف ستاد مرکزی شهرداری این کلانشهر از منطقه 3 صورت گرفت بر ضرورت تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اولویت های مهم کاری مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد. قائم مقام شهردار کرج با بیان اینکه رکن اصلی و اساسی اعتماد عمومی در دستگاه های مردمی به ویژه مجموعه شهرداری، برخورد عادلانه و بدون تبعیض با مردم است، اظهار داشت: رعایت ضوابط و مقررات، جلب روزافزون اعتماد مردم، اطلاع رسانی به افکارعمومی، انجام وظایف و تحقق عدالت و حفظ و تامین حقوق مردم باید بیش از پیش در دستور کار مناطق 12گانه و سازمان های تابعه این دستگاه قرار بگیرد. رضاپور در ادامه خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع میزان مشارکت مردم با مدیران شهری را افزایش می‌دهد؛ لذا شهرداری به واسطه داشتن دامنه گسترده خدمات‌رسانی، روزانه با حجم بالایی از ارباب رجوع مواجه است که نوع برخورد و رفتار پرسنل با این میزان مراجعه کننده در جلب مشارکت آنها برای انجام امور شهری که به صورت مشارکتی با مردم صورت می‌گیرد، موثر است. در ادامه این بازدید و نشست با مدیر و مسئولان حوزه های مختلف منطقه 3 شهرداری کرج، عملکرد این منطقه در زمینه عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، املاک و مستغلات، شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و امور مالی از سوی قائم مقام شهردار دستگاه مذکور مورد بررسی قرار گرفت. روان سازی ترافیک در محدوده غرب و جنوب منطقه با ایجاد کمربندی از میدان مشکین دشت تا میدان بیمارستان و از این میدان تا شهرک اندیشه در دو لاین یکی از مهم ترین اقدامات عمرانی منطقه بود که به این وسیله شهروندان می توانند از غرب به شرق در تردد باشند و به آسانی در جاده شهریار عبور و مرور کنند. انجام 120 کیلومتر عملیات جدولگذاری در معابر اصلی و فرعی این منطقه در سه سال گذشته، پوشش کانال بیدگنه در دو فاز به متراژ بیش از هزار و 300 مترمربع در سال گذشته و سال جاری و تجهیز و نصب علائم ترافیکی با تخصیص اعتباری باغ بر 500 میلیون تومان از دیگر اقداماتی بود که در این منطقه اجرایی شده بود. افزایش ردیف آسفالت بودجه در سال 95، ارتقاء سیستم اتوماسیون شهرسازی در منطقه با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مرتفع ساختن معضل سد معبر در معابر سطح منطقه از جمله موضوعاتی بود که در دستور کار مدیران ارشد شهری قرار گرفت تا از این طریق خدمات رسانی وسیعتری در سطح منطقه اجرایی شود. همچنین مقرر شد، لایحه تخصیص یک میلیارد تومان به منظور عملیات رفت و روب معابر مناطق 12 گانه همزمان با ایام فرا رسیدن عید نوروز و نصب وال بنر برای زمین های بایر موجود در سطح شهر به صورت لایحه ای تنظیم شده و از سوی مسئولان ارشد شهرداری کرج تقدیم شورای اسلامی شهر این کلانشهر شود. در پایان اینکه پس از بررسی عملکرد منطقه 3 شهرداری کرج طی سال جاری در حوزه های مختلف، قائم مقام شهردار اقدامات این منطقه را تا کنون مثبت ارزیابی کرد و خواستار ادامه این روند تا پایان سال شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود