30 آبان 1391
شماره خبر: 15392

محرم یادآور حماسه جاودان كربلا است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

محرم یادآور حماسه جاودان كربلا است

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 8 شهرداري كرج عنوان كرد: محرم يادآور نهضت حضرت سيد الشهدا(ع) و حماسه جاودان كربلا است كه پس از گذشت قرن ها هنوز در اذهان و قلوب جايگاه ويژه اي دارد.
عباس سعيدي كيا ضمن تسليت فرا رسيدن ماه محرم، اين ماه را يادآور واقعه عظيم و با شكوه كربلا دانست و افزود: محرم بواسطه حماسه و رشادت و بزرگمردي امام حسين (ع) در تاريخ جاودان شد. اين مسئول با اشاره به جايگاه امام حسين (ع) اظهار داشت: حسين بن علي (ع) حقيقت جاويد پس از قرن ها است كه همچنان بر قلب انسان هاي آزاده حكومت مي كند. وي با بيان اينكه نهضت امام حسين (ع) اسلام را پايدار تر كرد، بيان كرد: مكتب امام حسين(ع) و شهداي كربلا پس از قرن ها هنوز در اذهان و قلوب جايگاه ويژه اي دارد. مبلمان شهری نقش بسزایی در آرامش روانی دارد
مدير منطقه 8 شهرداري كرج در ادامه سخنان خود به اهميت شهر و شهروندان اشاره كرد و افزود: مبلمان شهري نقش بسزايي در آرامش رواني شهروندان دارد. سعيدي كيا ضمن تقدير اقدامات كم نظير فضاي سبز منطقه 8 شهرداري كرج در زمينه طراحي و تجهيزات مبلمان شهري، انجام اين اقدامات را مثبت ارزيابي كرد. اين مسئول با اشاره به اينكه اقدامات صورت گرفته در مبلمان شهري و فضاي سبز با توجه به وسعت منطقه و ساختار جديد آن مطلوب بوده است، عنوان كرد: بايد اهتمام ويژه اي به اين مهم داشت. وي داشتن شهري زيبا را نيازمند مشاركت همه شهروندان دانست و افزود: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و تلاش مضاعف جهت افزايش ميزان مشاركت شهروندان داشتن شهري زيبا غير ممكن نيست. مدير منطقه 8 شهرداري كرج با تاكيد بر تسهيل در رفاه حال شهروندان، عنوان كرد: همكاري سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري كرج نقش بسزايي در اصلاح مبلمان و تجهيز و توسعه فضاي سبزشهري دارد. سعيدي كيا استفاده از همه ظرفيت ها و امكانات در سطح منطقه را در آرامش روحي و رواني شهروندان و در نهايت رفاه آنها موثر دانست و افزود: اين مهم بايد در تصميم گيري ها و برنامه ريزي ها در نظر گرفته شود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود