8 آذر 1394
شماره خبر: 153807

مشارکت مردمی در مدیریت کلان شهری، توسعه همه جانبه شهر را به همراه دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشارکت مردمی در مدیریت کلان شهری، توسعه همه جانبه شهر را به همراه دارد


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با تاکيد بر نقش و جايگاه مشارکت مردمي در فرآيند تصميم سازي مديريت کلان شهري گفت: جامعه‌اي که از روحيه مشارکت پذيري بالایی برخودار باشد، بدون شک توفيق بيشتري در توسعه، تکامل و استفاده بهينه از منابع و امکانات خود دارد.
احمدرضا خلوصی عنوان کرد: مشارکت دادن مردم در برنامه ریزی های شهری امری مهم و ضروری است که باید مورد توجه ویژه مسئولان ذیربط قرار بگیرد و از این طریق موجبات توفیقات روز افزون مدیریت شهری حاصل شود. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با اشاره به اینکه مشارکت دادن مردم در برنامه ریزی های شهری، راهبردها و پیشنهادات کارآمدی را برای اداره شهر به همراه دارد، اظهار داشت: مدیران ارشد شهری می توانند با استفاده از توانمندی های شهروندان پروژه های مختلفی را در سطح شهر اجرایی کنند و از این طریق علاوه بر مرتفع ساختن نیازها، موجب عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر شوند.
خلوصی بیان کرد: دیدار با معتمدین محلات، حضور در محلات مختلف سطح منطقه، نشست هاي مکرر با شهروندان، ارتقای سطح خدمات رسانی به شهر و مردم، تکریم ارباب رجوع و استفاده از ظرفيت ها و پتانسيل هاي مردمي از اولویت های اصلی حوزه های مختلف منطقه 2 شهرداری کرج می باشد که با جدیت تمام پیگیری می شود. این مسئول گفت: تا به امروز اقدامات عمرانی و خدماتی گسترده و چشمگیری در سطح منطقه 2 شهرداری کرج اجرایی شده است و توسط شهروندان به عنوان ناظران بر عملکرد مدیریت شهری مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته که توانسته رضایت بیش از پیش آنها را فراهم کند.
وي خاطر نشان کرد: به دنبال آنیم تا از کليه ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي منطقه با همراهي شهروندان در راه رسيدن به اهداف متعالی شهری بهره لازم را برده و زمینه توسعه پایدار شهری را فراهم کنیم . مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در پایان خواستار ارائه راهکارها و پيشنهادات شهروندان در راستاي ارتقاي خدمات مطلوب از سوی مدیریت شهری شد و اضافه کرد: از پيشنهاداتي که موجب ارتقاء خدمات رساني مطلوب به شهر و شهروندان مي شود، استقبال شده و این پیشنهادات همدلي و تعامل هر چه بیشتر مسئولان و شهروندان را به همراه دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود