24 آبان 1394
شماره خبر: 152889

بهره برداری از بیمارستان کوثر طی دو ماه آینده

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بهره برداری از بیمارستان کوثر طی دو ماه آینده


عضو شورای اسلامی شهر کرج توجه به نیازها و دغدغه های شهروندان در حوزه بهداشت عمومی و سلامت را ضروری دانست و گفت: با راه اندازی مجدد بیمارستان کوثر بخشی از نیازهای درمانی شهروندان تامین خواهد شد.
حمید ابوالحسنی در صحن علنی امروز شورای اسلامی شهر کرج با بیان این مطلب اظهار داشت: بنا به ضرورت و لزوم تامین رفاه حال شهرندان، راه اندازی مجدد بیمارستان کوثر توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز پیگیری و اجرا شد که انجام این امر جای تقدیر و تشکر دارد. وی یادآور شد: بیمارستان مذکور با افزایش 150 عدد تخت بیمارستانی طی دو ماه آینده به بهره برداری می رسد و آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.
لزوم ایجاد فضای ورزشی مناسب جهت استفاده بانوان
در ادامه این جلسه موضوع اجاره سالن های ورزشی با یک سوم قیمت کارشناسی شده توسط کارشناس رسمی وزارت ورزش جهت استفاده بانوان مطرح شد و به تصویب رسید. مریم قهرمانی، نائب رئیس کمیسیون عمران در شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اگر قرار است به بانوان شهر خدمات ورزشی ارائه دهیم بهتر است این خدمات همسو با متد ها و روشهای نوین ورزشی باشد؛ عنوان کرد: بی شک بانون از این موضوع به نحو مطلوبی استقبال می کنند. دبیر شورای شهر نیز تصریح کرد: متاسفانه بانوان در کلانشهر کرج از لحاظ امکانات ورزشی مظلوم واقع شده اند و مدیریت شهری باید در احداث پارک بانوان در مناطق مختلف شهری امکان استفاده آنها از فضاهای ورزشی را فراهم کند. امیر حسام عباسی ارائه تسهیلات ویژه جهت استفاده بانوان از امکانات ورزشی با قیمت نیم بها را گامی در جهت سلامت شهروندان عنوان کرد. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با بیان این مطلب که بانوان از فضاهای ورزشی به خوبی استقبال می کنند تصریح کرد: خوشبختانه فرصتی پیش آمده است تا در سالن های ورزشی طی ساعات اولیه صبح، ورزش به صورت همگانی انجام شود که این امر با استقبال خوب بانوان همراه بوده است. فاطمه اسکندری ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی را جهت کاهش معضلات بانوان از جمله افسردگی مهم عنوان کرد و استفاده بانوان از فضاهای ورزشی با قیمت مناسب را ضروری دانست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود