9 آبان 1394
شماره خبر: 151840

سازمان خدمات موتوری شهرداری كرج به حالت آماده باش در آمد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان خدمات موتوری شهرداری كرج به حالت آماده باش در آمد


مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج گفت: به دنبال بارش های جوی روز گذشته و روز جاری، این سازمان برای مقابله با بحران های احتمالی در آماده باش کامل قرار گرفت.
علیرضا رحیمی با اعلام این خبر افزود: از آنجا که از روز چهارشنبه 6 آبان ماه، بارش در سطح شهر کرج و استان البرز آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به منظور جلوگیری از حوادث غیر مترقبه و تسهیل در رفت و آمد شهروندان، سازمان خدمات موتوری و دیگر واحد های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند. این مسئول عنوان کرد: پس از پیش بینی سازمان هواشناسی و اعلام بارش باران ، با دستور شهردار کرج و معاون خدمات شهری، تمامی پرسنل، عوامل فنی، اجرایی، تجهیزات و ماشین آلات سنگین و تخصصی سازمان به صورت آماده باش در محل های از قبل تعیین شده مستقر شده اند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند. وی اضافه کرد: همچنین سازمان اقدام به پاکسازی و بازگشایی مسیرهای انتقال زباله کلان ( جاده حلقه دره ) کرده تا با توجه به برودت هوا و بارش باران از تجمع زباله در شهر ، معابر و خیابان ها جلوگیری شود. رحیمی افزود: این آماده باش تا پایان بارش باران همچنان ادامه خواهد داشت .
برگزاری كلاس های آموزشی پدافند غیر عامل در سازمان خدمات موتوری
مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل، اظهار داشت: مقارن با این هفته، کلاس توجیهی پدافند غیر عامل در سازمان خدمات موتوری برگزار شد. این مسئول هدف از تشکیل این کلاس را ارتقاء و آموزش کارکنان، آموزش تعاریف پدافند غیر عامل، اصول پدافند غیر عامل و روش های کاربردی آن در سازمان خدمات موتوری نام برد.
وی در پایان سخنان خود گفت: نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیر عامل از دیگر اهداف برگزاری دوره مذکور بود که در کنار دیگر اقدامات به آن توجه شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود