15 مهر 1394
شماره خبر: 150530

رشد شاخصهای توسعه پایدار شهری و شاداب سازی روحیه شهروندی ره آورد توسعه فضای سبز است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 رشد شاخصهای توسعه پایدار شهری و شاداب سازی روحیه شهروندی ره آورد توسعه فضای سبز است


اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فضای سبز در شهرها با هدف توسعه سرانه این فضاها همچنین رشد شاخصهای توسعه پایدار شهری صورت می‌گیرد که در کنار آن، شادابی شهر و نشاط شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جزء الویتهای مسئولان ذیربط قرار دارد.
علیرضا کیان بیان کرد: توسعه تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی انسان‌ها، ضرورت ایجاد آرامش را برای شهروندان دو چندان کرده است و در این میان ایجاد و توسعه فضای سبز نقش مهمی را ایفا می‌کند.
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس و با توجه به اهمیت بهسازی و زیباسازی منظر شهری، بازسازی معابر ، بوستان ها و فضاهای سبز، حوزه فضای سبز منطقه طی هفته های اخیر اقدامات گسترده و مطلوبی را به انجام رسانده است تا از این طریق موجبات رضایت شهروندان را فرام کند. کیان افزود: از جمله این اقدامات کاشت انواع درختچه ها به تعداد پنج هزار اصله، کاشت بیش از 200 اصله نهال ، 900 گل پوششی و فصلی و لوله گذاری به منظور آبیاری عرصه های فضای سبز می باشد. این مسئول گفت: بلوارهای انقلاب جنوبی، موذن ، پرند ، رستاخیز ، انقلاب ، مقابل کانون شهید فهمیده و حاشیه دامپروری محدوده اجرا شدن عملیات مذکور بودند که با گسترش فضای سبز در آنها سلامت رو و روان شهروندان میسر می شود. وی در پایان بیان کرد: نگهداری از فضای سبز یکی از اصول اساسی در مدیریت شهری به حساب می آید که علاوه بر توجه مسئولان به تعامل و همکاری شهروندان هم احتیاج دارد و عملیات بهسازی و بازسازی فضای سبز در منطقه 7 شهرداری کرج جزء الویت هایی است که با جدیت تمام پیگیری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود