25 آبان 1391
شماره خبر: 15053

آمادگی نیروهای خدمات شهری منطقه 6 در زمان بارش برف و باران

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 آمادگی نیروهای خدمات شهری منطقه 6 در زمان بارش برف و باران

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهری منطقه 6 شهرداری کرج از آمادگی ستاد بحران و برف روبی در زمان بارش برف و باران در منطقه 6 شهرداری کرج خبر داد.
حسین دقیقیان با بیان این مطلب اظهار داشت: با فرا رسیدن فصل سرما و بارش باران از ابتدای آبان ماه سال جاری، ستاد بحران و برف روبی در این منطقه از شهرداری کرج تشکیل شد. وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این ستاد، پیشگیری از خسارات ناشی از بروز حوادث طبیعی بوده است افزود: دراین رابطه تمهیدات لازم اندیشیده شده است. این مسئول افزود: با توجه به وسعت بالای منطقه یک دستگاه لودر، گریدر و نمک پاش از شهرداری کرج به ناوگان خدمات شهری منطقه 6 افزوده شد، تا در برابر بروز حوادث با سرعت بیشتری به مهار آن بیانجامد. معاون خدمات شهری منطقه شش تاکید کرد: برخی از معابر اصلی و فرعی سطح منطقه جهت احداث دپو بلوک بندی شده است که در زمان شروع عملیات زمستانی تیم های ستاد بحران اقدام به انجام عملیات می کنند.
جا نمایی سایت دپو ماسه و نمک در دو نقطه از منطقه
وی در ادامه از جا نمایی سایت دپوی ماسه و نمک در بیدار چشمه و بیمارستان البرز خبر داد و افزود: این اقدام موجب می شود تا در زمان بروز حوادث شهروندان در تردد با هیچ مشکلی اعم از مسدود شدن مسیرها مواجه نشوند. دقیقیان با اشاره به نقاط آبگیر سطح منطقه اظهار داشت: عملیات لایروبی کانال های خاکی بلوار دهستانی جواد آباد قبل از شروع بارندگی انجام شده تا در زمان بارش مشکلات تردد برای شهروندان بوجود نیاید. این مسئول در ادامه از احداث کانال جدید در دهستانی به منظور مهار آبگرفتگی معابر سطح منطقه خبر داد و افزود: این اقدام منجر شد تا آبگرفتگی اولین بارش در منطقه به طور صد درصد مهار شود. معاون خدمات شهری منطقه 6 شهرداری کرج در پایان ضمن قدردانی از اهتمام ویژه مدیر منطقه در خصوص حساسیت وی در اجرای عملیات خدمات شهری افزود: حضور مستمر حق محمدلو در زمان مهار آبگرفتگی و همت و تلاش پرسنل خدوم خدمات شهری و عمران منطقه منجر به انجام عملیات های ستاد بحران در کمترین زمان شده است.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود