12 مهر 1394
شماره خبر: 150278

جانب انصاف در بیان نقاط ضعف و قوت رعایت شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جانب انصاف در بیان نقاط ضعف و قوت رعایت شود


رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج از افراد بویژه مسئولان خواست، ضمن بیان انتقادات، انعکاس دهنده و بیان کننده اقدامات خوب و موثر شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری کرج باشند.
سعید فیروزگاه در جلسه کمیسیون عمران با بیان اینکه اقدامات خوبی در مجموعه مدیریت شهری کرج صورت گرفته و در کنار آن ضعف هایی نیز وجود دارد، اذعان داشت: باید بکوشیم در بیان خدمات و فعالیت ها، هر دو وجه مثبت و منفی عملکردی را در نظر گرفته و جانب انصاف را در اظهار نظرها رعایت کنیم. وی در این زمینه به اقدامات مدیریت شهری کرج در شهر فردیس اشاره کرد و بیان داشت: در این شهر بخشی از فعالیت های خارج از حیطه مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شهرداری و شورا علاوه بر اقدامات خدماتی به عهده این دستگاه گذاشته شده است که این امر نباید از دید مسئولان فردیس دور بماند. فیروزگاه با تاکید بر اینکه ساماندهی منطقه فردیس و ارائه خدمات به این دستگاه جزو وظایف و مسئولیت هایی است که شهرداری و شورای شهر کرج با توجهی خاص مورد توجه و پیگیری قرار می دهند از نمونه های قابل ذکر در این زمینه را ساخت ساختمان فرمانداری و موافقت با احداث ساختمان بنیاد شهید در این منطقه دانست. وی تصریح کرد: البته ضعف ها و انتقاداتی هم به طور قطع در نحوه و میزان ارائه خدمات به این شهرستان وجود دارد که کوشیده می شود ضعف های مذکور با ارائه طرح ها و تصویب لوایح مناسب در دو سطح شورا و شهرداری مرتفع شود. در این خصوص مدیر منطقه 3 شهرداری کرج نیز با حضور در سالن جلسات شورای اسلامی این کلانشهر، توضیحاتی را در خصوص عملکرد مدیریت شهری در منطقه به اعضای کمیسیون عمران پارلمان تصمیم گیر شهری ارائه داد. محمدرضا سیفی با تاکید بر اینکه کارهای ارزنده و ماندگاری در شهر فردیس انجام شده است، اعلام کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر طرح هایی با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد تومان در این منطقه آماده افتتاح و بهره برداری است.
سیفی اظهار داشت: در دو منطقه 3 و 10 اقدامات عمرانی، ترافیکی، فضای سبز و خدماتی بسیاری انجام گرفته که به زودی طرح های مرتبط با حضور مسئولان به بهره برداری خواهند رسید. به گفته مدیر منطقه 3 شهرداری کرج، در این منطقه طرح های متعددی از جمله چهار پارک محله ای، سوله بحران و بیش از 10 خیابان آماده افتتاح و بهره برداری است. همچنین منطقه 10 شهرداری کرج که در این شهرستان فعالیت می کند، در حال تکمیل احداث یک پارک 6 هزار متری در منطقه است که این نشان دهنده عزم مدیریت شهری در شهر فردیس به منظور ساماندهی به مشکلات و دغدغه های مردم و شهروندان منطقه می باشد. به گفته وی، احداث یک باب پارکینگ طبقاتی مکانیزه نیز برای منطقه 3 پیش بینی شده که در صورت تصویب شورای اسلامی شهر، عملیات احداث آن به زودی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود