17 شهریور 1394
شماره خبر: 148711

پیشرفت 80 درصدی ساختمان معاونت های عمران و خدمات شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیشرفت 80 درصدی ساختمان معاونت های عمران و خدمات شهری


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج از پیشرفت 80 درصدی پروژه احداث ساختمان معاونت های عمران و خدمات شهری خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از آنها در راستای تکریم حقیقی ارباب رجوع خواهیم بود.
عباس کمالی روستا ادامه داد: با بهره برداری از این ساختمان در نیمه دوم سال جاری، شاهد ارتقای سطح امکانات به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری خواهیم بود و ضمن تکریم ارباب رجوع، روند خدمت رسانی نیز سرعت و شتاب بیشتری خواهد گرفت. این مدیر با بیان اینکه طرح تراش و روکش خیابان اصلی شهرک وحدت و خیابان نفت (شهید همتی) به طول تقریبی دو کیلومتر در حال انجام است، گفت: از آنجا که بخش قابل توجهی از مطالبات و دغدغه های شهروندان به ساماندهی معابر اصلی و فرعی به لحاظ جدول گذاری و آسفالت مربوط می شود، اقدامات لازم به منظور شناسایی معابر اولویت دار بویژه در شهرک ها و محلات محروم و کم برخوردار صورت گرفته و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز،تا پایان سال جاری عملیاتی خواهد شد. وی، طرح تراش و روکش خیابان سعدی به طول تقریبی دو کیلومتر، روکش آسفالت لاین کندرو جاده شهریار حد فاصل شهرک وحدت تا بلوار طالقانی، جدول گذاری معابر ضلع غربی جاده ملارد از گلستان 50 تا 62، جدول گذاری بلوار امیرکبیر در شهرک رزکان، بهسازی انهار سرحدآباد و بهسازی معابر اصلی و فرعی شهرک سرحدآباد را از دیگر اقدامات عمرانی در دست اقدام منطقه 10 شهرداری کرج در سال جاری بر شمرد.
عملیات عمرانی با هدف کاهش تردد در جاده ملارد
این مسئول شهری یادآور شد: با اتمام عملیات عمرانی در بلوار شهید تهرانی مقدم (فرگاز) و اتصال این محور به کانال فردیس، شاهد کاهش ترددها از جاده ملارد و روان سازی ترافیک بویژه در ساعات صبح و عصر در این محور بوده ایم که رضایت خاطر شهروندان و کاهش زمان سفر های درون شهری در این محدوده را به همراه داشته است. کمالی روستا بر افزایش ایمنی عابرین پیاده از طریق ساخت پل های عابر پیاده تأکید کرد و افزود: جاده پرتردد و حادثه خیز ملارد که بخشی از آن در محدوده منطقه 10 شهرداری کرج قرار گرفته، یکی از محورهایی است که در نقاط مختلف آن بویژه ورودی شهرک سرحدآباد نسبت به جانمایی و نصب پل عابر پیاده اقدام شده که از جمله نتایج آن ایمنی عابران و کاهش تصادفات رانندگی بوده است. وی در پایان همچنین از ساخت سرویس بهداشتی با اعتبار یک میلیارد ریال در بوستان شقایق رزکان خبر داد و بیان داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد شناسایی نیازها و کمبودهای بوستان سطح منطقه هستیم تا در راستای غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها، نسبت به خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز اقدام شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود