28 مرداد 1394
شماره خبر: 147559

سازمان محیط زیست كشور از سازمان پاركهای شهرداری كرج تقدیر كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان محیط زیست كشور از سازمان پاركهای شهرداری كرج تقدیر كرد


مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با ارسال تقدیرنامه ای، از زحمات محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج تجلیل و قدردانی کرد.
در بهمن ماه سال گذشته با همکاری ادارات کل حفاظت از محیط زیست و آموزش و پرورش استان البرز و سازمانهای پسماند و پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، طرح "الفبای محیط زیست" در سطح شهر با هدف آموزش مباحث زیست محیطی به دانش آموزان مقطع دبستان اجرا و با استقبال مطلوبی مواجه شد. با توجه به موفقیت اجرای این طرح، محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست مورد تقدیر قرار گرفت.
متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:
جناب آقای محمدرضا زین العابدینی
مدیرعامل محترم سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج

بشارت انجام فعالیت آموزشی در خصوص مباحث محیط زیستی به نونهالان این مرز و بوم با عنوان طرح "الفبای محیط زیست" سبب سرور خاطر گردید. یاری و همراهی شما و همکاران را در اجرای این طرح قدردانیم و یقین داریم چنین اقداماتی می تواند بخشی از یک فرآیند یادگیری جمعی باشد که در آن درک نهادهای دولتی و غیردولتی و مردم در کنار یکدیگر پیشرفت می نماید و همکاری و همدلی افزون می گردد و همین ویژگی می تواند سرآغاز پیشرفت پایدار باشد. زحماتتان را ارج می نهیم و چشم به راه توفیق شما در ادامه مسیر خطیرتان هستیم. محمد درویش مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود