20 آبان 1391
شماره خبر: 14753

آغاز عملیات بهسازی پارک مادر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز عملیات بهسازی پارک مادر

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه یک شهرداری کرج از آغاز عملیات بهسازی پارک مادر و تشکیل ستاد طرح صیانت از نهاد خانواده در این منطقه خبر داد.
حسن مدیرروستا از آغاز عملیات بازسازی و بهسازی پارك مادر در این منطقه خبر داد و اظهار داشت: این پارک در زميني حدود 28 هزارمترمربع در محدوه بلوار جانبازان و خیابان سرو جنوبی واقع شده است. وی افزود: در راستای اجرای عملیات بهسازی و بازسازی، عمليات ساماندهي این پروژه فضای سبز، معابر پارک و سیستم آبیاری آن اجرایی خواهد شد. این مسئول از نصب وسایل خدماتی در این پارک خبر داد و عنوان کرد: زیباسازی و بهبود منظرشهری از برنامه های این منطقه در راستای افزایش زیبایی شهر است که برنامه های مختلفی تدوین و طراحی شده كه به مرور تا پایان امسال از محل اعتبارات این منطقه اجرایی و محقق می شود. مدیرروستا ادامه داد: رضایتمندی شهروندان و تامین حقوق شهروندی در زمینه ایجاد فضای سبز، پارکهای محله ای همچنین حفظ و نگهداری از این فضاها از دیگر اهداف اجرای این فعالیت ها است.
ستاد صیانت از نهاد خانواده در منطقه یک تشکیل شد
مدیر منطقه یک شهرداری کرج در ادامه از تشکیل ستاد طرح (صیانت از نهاد خانواده) در این منطقه خبر داد و یادآور شد: با حضور سرهنگ اسلام خواه جانشین سپاه امام حسن(ع) استان البرز و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس همچنین خواجوی نماینده دادگستری استان و تنی چند از مسئولین منطقه، جلسه برنامه ریزی جهت طرح صیانت از نهاد خانواده تشکیل شد. وی با اشاره به استقبال از طرحهای فرهنگی و جلوگیری از اختلافات خانواده به ویژه در کلانشهر کرج به تقویم برنامه ریزی های این منطقه اشاره کرد و از پخش نرم افزارهای فرهنگی، تشکیل جلسات و سرکشی از خانواده شهدا خبر داد.
معرفی مسئول فرهنگی، هنری منطقه یک شهرداری کرج
این مسئول اظهار داشت: در راستای فعالیت های فرهنگی، هنری در این منطقه، طی حکمی محمد محسنی به عنوان مسئول فرهنگی، هنری منصوب شد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود