نقطه شروع و پایان خدمات دهی در شهرداری و سازمانهای تابعه باید شفاف باشد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر کرج از استانداردسازی فرایند خدمات رسانی در سازمان خدمات موتوری تقدیر کرد و گفت: تمام فعالیتهای خدمات رسانی از سوی شهرداری و سازمانهای تابعه به همشهریان باید استانداردسازی و شفاف باشد تا رفاه مردم فراهم شود.
علی حاج کاظم اظهار داشت: در حال حاضر که فرآیند خدمات رسانی در سازمان موتوری استانداردسازی شده است، هر ارباب رجوعی برای انجام کاری به این سازمان مراجعه کند، از نقطه صفر خدمات رسانی تا حصول نتیجه و خروج از سازمان، نوع خدمات ارائه شده توسط کارشناسان از سوی مدیریت قابل ارزیابی است. وی افزود: با اجرای طرح استانداردسازی فرآیند خدمات رسانی، علاوه بر افزایش سرعت خدمات رسانی کاهش خدمات بر اساس روابط شخصی نیز محقق می شود و همین امر رضایت شهروندان و مراجعه کنندگان را به همراه دارد. این عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: پرسنل و مدیران اگر بدانند سیسم ارزیابی و سنجش عملکرد در مجموعه به صورت دقیق و لحظه به لحظه عمل می کند بیشتر در تلاش خواهند بود تا رضایت مراجعه کنندگان را جلب کرده و خدمات با کیفیت تر و در مدت زمان کمتر ارائه کنند. وی ادامه داد: با ایجاد ساختاری منظم و با شاخص های اصولی می توان علاوه بر ارزشیابی و نظارت جداگانه بر عملکرد قسمت های مختلف امکان مقایسه عملکرد بخشهای مشابه را نیز ایجاد کرد و فرصت استفاده درست از سیستم پاداش و تنبیه را در مجموعه و میان کارکنان فراهم می کند.