16 آبان 1391
شماره خبر: 14512

همایش نقش مزاج در تعیین دعاوی خانوادگی در كرج برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 همایش نقش مزاج در تعیین دعاوی خانوادگی در كرج برگزار می شود

سپیدار آنلاین: مدیر فرهنگسرای طبیعت شهرداری کرج از برگزاری همایش نقش مزاج در تعیین دعاوی خانوادگی در كرج با موضوع طب سنتی در کلانشهر کرج با حضور رئيس موسسه حجامت ايران خبر داد.
مهدی جمشیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: همایش نقش مزاج در تعیین دعاوی خانوادگی با محوریت طب سنتی ، با حضور پدر طب سنتی ایران، استاد حسین خیراندیش در فرهنگسرای طبیعت شهرداری کرج برگزار می شود. وی افزود: به منظور فرهنگ سازی مصرف غذا و تغذیه سالم همایش تغذیه در این فرهنگسرا برگزار شده است.
شناسایی مزاج، یکی از کاربردی ترین شیوه ها برای حفظ سلامت است
این مسئول خاطرنشان کرد: آشنایی با یکی از مهم ترین مبانی درمان در طب سنتی ایران مزاج بدن است که لازم است شهروندان پس از شناسایی مزاج و پرداختن به آن در طول زندگی آنرا برای حفظ سلامت، تندرستی و نشاط عمومی بدنشان در زندگی به کار بندند. جمشیدی اظهار داشت: شناسایی ویژگی ها و خصوصیات بدنی و پرداختن به آن ها نقش بزرگی در عملکرد صحیح و مناسب اندام ها و اعضای درونی بدن دارد. مدیر فرهنگسرای طبیعت شهرداری کرج افزود: مصرف مواد غذایی مناسب و همسو با مزاج و طبع افراد کمک می کند تا ما در زندگی کمتر با اختلال ها، بیماری ها و تنش های جسمی و روحی روبه رو شویم.
ارسال پیامک دعوت به شهروندان کرجی
وی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر اینکه در سطح شهر بنرهایی جهت مطلع شدن شهروندان از برگزاری این همایش نصب شده است، این فرهنگسرا با ارسال پیامک به مخاطبین خود آنها را از برگزاری این همایش مطلع می کنند. مدیر فرهنگسرای طبیعت شهرداری کرج، افزود: همایش هایی که با حضور رئيس موسسه حجامت ايران تا کنون برگزار شده با استقبال گسترده عموم شهروندان و برخی از اساتید طب سنتی در کرج مواجه شده است به صورتی که از تمامی فضای تعبیه شده برای برگزاري همایش استفاده می شود. وی در ادامه به زمان و مکان برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: سلسله همایش طب سنتی روز چهارشنبه هفدهم آبانماه سال جاری از ساعت 10 صبح در محل فرهنگسرای طبیعت واقع در پارک شهید چمران با حضور استاد دکتر خیر اندیش رئیس موسسه حجامت ایران برگزار می شود. این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 32250622-32241078 تماس بگیرند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود