3 تیر 1394
شماره خبر: 144382

مسابقات عفاف و حجاب و دارت در ماه مبارک رمضان برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسابقات عفاف و حجاب و دارت در ماه مبارک رمضان برگزار می شود


فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج از برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برپایی مسابقه دارت و طراحی و اجرای مسابقه ای تحت عنوان عفاف و حجاب از اقدامات این پایگاه برای ماه نزول قرآن است.
محمد قاسمی وند این خبر را اعلام کرد و افزود: مسابقه دارت در دو بخش برادران و خواهران با همکاری واحد تربیت بدنی پایگاه بسیج شهید سلطانی در نمازخانه شهرداری مرکز برگزار می شود.
وی زمان برپایی مسابقه را نیز روزهای دوشنبه و سه شنبه هشتم و نهم تیرماه عنوان کرد و بیان داشت: این رقابت ها به ترتیب ویژه برادران و خواهران به اجرا در می آید. قاسمی وند، زمان ثبت نام برای شرکت نیروها در این رقابت را از 31 خردادماه تا ششم تیرماه ذکر کرد و یادآور شد: همچنین مسابقه ای عمومی با عنوان حجاب و عفاف از سوی این پایگاه برگزار می شود که شهروندان می توانند با ارائه آثار هنری خود در رشته های مختلف در آن شرکت نمایند. فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج، رشته هایی که شهروندان می توانند با ارسال آثار خود در آن شرکت کنند را بیان کرد و گفت: شعر، مقاله، خاطره، عکس، نقاشی، کاریکاتور، خوشنویسی، فیلم کوتاه و پویانمایی رشته هایی است که برای این رقابت در نظر گرفته شده. به گفته این مسئول، مسابقه حجاب و عفاف با محورهای مختلفی برگزار می شود که از جمله آنها نقش حجاب و عفاف در خانواده، جامعه و مسائل تربیتی است. همچنین از محورهای این مسابقه ادبی و هنری، نقش رسانه ها در ایجاد عفاف و حجاب، نقش عفاف و حجاب در پیشگیری از جرایم اجتماعی، نقش و تاثیرات آن در ارتباطات دختران و پسران و عفاف و حجاب در دیگر کشورها بخصوص جوامع غربی است که علاقمندان می توانند با ارائه آثار خود بر اساس این محورها در مسابقه مذکور شرکت کنند. قاسمی وند زمان شرکت و ارسال آثار در این رقابت هنری را نیز تا 19 تیرماه اعلام و خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان باید آثار خود را به نشانی basij.soltani78@yahoo.com ارسال کنند. وی در پایان از برگزاری کلاس جزء خوانی قرآن کریم خبر داد و گفت: این کلاس همه روزه از ساعت 14 و 30 الی 15 و 30 دقیقه به یک مدت یک ساعت در محل نمازخانه ستاد مرکزی شهرداری کرج برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود