11 آبان 1391
شماره خبر: 14321

تامین رفاه شهروندان محور فعالیت شورای قشم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تامین رفاه شهروندان محور فعالیت شورای قشم
تامین رفاه شهروندان محور فعالیت شورای قشم

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر قشم گقت : تمرکز شورای اسلامی شهرستان قشم بر تامین رفاه و آسایش زندگی شهروندی معطوف شده است.
محمد رفیع پور مولوی در حاشیه پنجمین نشست آموزشی طرح کوثر با بیان این مطلب افزو: در آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر قشم با مشکلات و کمبودهای مواجه بودیم که علت آن نیز محلی بودن این نهاد مردمی بود. وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر قشم هم اکنون با اندوخته مطلوبی از تجربیات و مهارت در مواجه با چالش های مدیریت شهری، سعی در تامین رفاه و آسایش زندگی شهروندی دارد. این مسئول با تاکید بر اعتماد سازی عمومی، این مهم را از ارکان مورد نیاز مدیریت شهری ذکر کرد و افزود: جلب اعتماد شهروندان و شفاف سازی فعالیت مدیریت شهری برای مردم ضمن مشارکت دهی شهروندان موجب پیشرفت امور و خدمات رسانی بهینه می شود. پور مولوی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری جزیره بزرگ و زیبای قشم اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر، با بکار گیری همه ظرفیت های موجود سعی در رشد منطقی و اصولی، توسعه و پیشرفت شهرستان قشم دارد. وی رسیدن به این مهم را از جمله وظایف ذاتی و مهم این نهادهای خدمات رشان ذکر و عنوان کرد: شورا و شهرداری برای برون رفت قشم و مشکلات که متاثر از ابهامات و تعارضات قانونی است، تلاش می کند. رئیس شورای اسلامی شهر قشم بیان کرد: با توجه به اینکه، شورای اسلامی شهر به نمایندگی از مردم وظایف و رسالت های سنگینی از جمله طراحی و تدوین برنامه های شهری، نظارت، برنامه ریزی و رصد اقدامات اجرایی را بر عهده دارد، نیاز است، طرح ها و پیشنهادهای شورا توسط مسئولین اجرایی سایر دستگاه ها مورد توجه قرار گیرد. پورمولوی خاطرنشان کرد: تنها در صورت همکاری و انسجام دستگاه های اجرایی است که می توان به پیشرفت و آبادانی شهر اطمینان داشت.
آموزش پرسنل خدمات دهی مناسب را در پی دارد
رئیس شورای اسلامی قشم با تاکید بر ارائه مباحث آموزشی به پرسنل و کارمندان، اظهارداشت: این مهم نقش بسزایی در ارتقاء برنامه های شهری ایفا می کند. پورمولوی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری همایش های تخصصی عنوان کرد: آموزش پرسنل زمینه های مناسب و مطلوب خدمات دهی را در پی دارد. وی با بیان اینکه، امروزه، توسعه شهرها یکی از اهداف اصلی و ایده مشترک کلیه مسئولان عالی رتبه کشور است، گفت: تحقق این مهم نیاز به آمادگی اشراف همه جانبه مسئولان ذیربط دارد که برای رسیدن به این آمادگی نیاز به ارتقاء سطح علمی و دانش پرسنل دارد. پورمولوی عنوان کرد: شورای اسلامی قشم به منظور توسعه شاخص های توسعه متکی به منابع علمی روز از برگزاری همایش های تخصصی و کارگروه های علمی استقبال می کند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود