9 خرداد 1394
شماره خبر: 142973

اعضای ستاد معاینه فنی از 5 مرکز در کرج بازدید کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اعضای ستاد معاینه فنی از 5 مرکز در کرج بازدید کردند


اعضای ستاد معاینه فنی کرج شامل نمایندگانی از معاونت حمل و نقل شهرداری کرج، نماینده پلیس راهور و محیط زیست در بازدیدی از 5 مرکز معاینه فنی در شهر، امکانات و تجهیزات این مراکز را مورد بررسی قرار دادند.
سرپرست هماهنگی مناطق و نظارت بر اجرا و امور سازمان های وابسته مراکز معاینه فنی را یکی از بخش های زیرمجموعه حمل و نقل معرفی کرد که عملکرد موثر و صحیح آنها تاثیر قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا، تخلفات، تصادفات و آسیب های ناشی از آن دارد. نوید اسکندری گفت: بر این اساس، معاونت حمل و نقل و ترافیک به عنوان بخشی از بدنه ستاد معاینه فنی کرج، با بازدیدهای مستمر از مراکز مربوطه، در جریان آخرین اقدامات و تجهیزاتی که در این بخش به کار گرفته می شود، قرار می گیرد تا در صورت نیاز تعاملات لازم با دیگر بخش ها و ارگان های مرتبط را صورت دهد. وی همچنین مراکزی که طی روزهای گذشته مورد بازدید قرار گرفته است را شامل مراکز معاینه فنی شهید سعادت، حافظ، حامی، ثامن الائمه (ع) و نگین البرز عنوان کرد. این مسئول اضافه کرد: با توجه به حساسیت دستگاه های به کار رفته در این مراکز، نمایندگان و اعضای ستاد معاینه فنی کرج، کیفیت این دستگاه ها و صحت عملکرد آنها را با اجرای عملیات تست همزمان، مورد بررسی قرار دادند.
اسکندری با بیان اینکه نحوه تعامل 5 مرکز یاد شده با شهروندان و مراجعه کنندگان نیز از نکاتی بود که در این بازدید مورد توجه حاضران قرار گرفت و مسئولان و نمایندگان ستاد معاینه فنی، دقایقی را به گفتگو با مراجعین به این مراکز اختصاص دادند. در پایان بازدید نیز موارد لازم برای اصلاح کمبودها و ضعف های احتمالی، به صورت کتبی به مدیران مراکز ارائه شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود