16 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141561

بی مهری به ریه های تنفسی شهر، روح شهروندان را خسته می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بی مهری به ریه های تنفسی شهر، روح شهروندان را خسته می کند


عضو شورای اسلامی شهر کرج توجه به فضای سبز و ارتقاء کیفیت فضاهای سبز را مهم ارزیابی کرد و گفت: بی توجهی به فضای سبز که ریه های تنفسی شهر هستند، موجب خستگی روح شهروندان خواهد شد.
حمیدرضا ابوالحسنی در گفتگو با رادیو شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: بهبود جنبه هاي زيست محيطي و افزايش سلامت و بهداشت شهري و توسعه فضاهاي سبز شهري از جمله مواردی است که باید مسئولین شهری توجه ویژه ای بر آن داشته باشند. وی افزود: متاسفانه در حال حاضر سهمیه آب کلانشهر کرج جهت آبیاری باغات بسیار اندک است و با توجه به ساخت و ساز های فراوان و کاهش آب کافی جهت آبیاری فضای سبز، شهر در تهدید جدی قرار دارد. وی تاکید داشت: توجه به باغات و فضای سبز شهر از موضوعاتی است که انتظار می رود مسئولین شهری با نگاه ویژه بر تحقق و استمرار آن تلاش نمایند. وی تصریح داشت: با توجه به گذشت نیمی از فصل بهار بعضاً مشاهده می شود برخی باغات شهر هنوز آبیاری نشده است و این تهدید جدی برای محصولات باغات می باشد، لذا باید از ظرفیت ها و توان مسئولین شهر جهت توسعه عرصه های طبیعی و احیاء فضای سبز تمهیدات ویژه ای اندیشید. عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: متاسفانه مسئولین امر در سازمان آب نیز با کم کاری و بی توجهی در حوزه آبرسانی و تحقق سهمیه آب کافی در شهر خسارت های جبران ناپذیری را به شهر وارد می کنند که شاید در آینده نتوان این خسارت ها را جبران نمود.
وی تاکید داشت: دیگر زمان آزمون و خطا گذشته و باید با عزمی جدی و به دور از شعار دادن راه حل اساسی جهت احیاء حقوق شهروندان و تامین نیازهای سلامت شهروندان که فضای سبز و باغات می باشد، تلاش مضاعف نمود

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود