15 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141510

توسعه فضاهای سبز در شهر جدید هشتگرد مهم‌ترین اولویت است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توسعه فضاهای سبز در شهر جدید هشتگرد مهم‌ترین اولویت است


شهردار هشتگرد با بیان اینکه توسعه فضاهای سبز در شهر جدید هشتگرد مهم‌ترین اولویت است، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما برای این منظور ارائه آموزش‌ها به شهروندان است.
داریوش یگانه در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه گل و گیاه در هشتگرد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و الویت‌های ما برای توسعه فضاهای سبز ارائه آموزش‌ها به شهروندان است تا آنان نیز با حفظ فضاهای ایجاد شده ما را در توسعه فضاهای سبز یاری دهند. وی ادامه داد: لازم است تا برای توسعه فضاهای سبز در این شهر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود و توسعه این گونه فضاها به‌صورت یکسان در تمام مناطق این شهر صورت گیرد. شهردار هشتگرد خاطرنشان کرد: در دومین نمایشگاه گل و گیاه زینتی هشتگرد بیش از 45 غرفه دایر شده است. از بهترین تولیدکنندگان گل و گیاه استان البرز به‌ویژه شهرستان ساوجبلاغ در این نمایشگاه حضور دارند که انواع گل‌های زینتی را در این مکان به نمایش گذاشته است. یگانه افزود: به‌منظور آشنایی شهروندان با نحوه نگهداری از گل و گیاه در خانه به خصوص در فضای آپارتمان، ترویج فرهنگ توجه به فضای سبز در سطح شهر و افزایش مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری از فضای سبز در حاشیه نمایشگاه برنامه آموزشی برای مردم اجرا می‌شود. وی گفت: در این نمایشگاه انواع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه‌ای، فصلی و همچنین صنایع جانبی گل و گیاه مانند کود و سم برای بازدیدکنندگان و شهروندان عرضه می‌شود. این مسئول با بیان اینکه ساوجبلاغ مناسب برای تولید و پرورش گل است اظهار داشت: کارشناسان فضای سبز در این نمایشگاه به شهروندان آموزش‌های لازم را در دو بخش تئوری و عملی ارائه می‌دهند.
شهردار هشتگرد ادامه داد: توزیع بروشورهای آموزشی و لوح فشرده در زمینه گل و گیاه و فضای سبز و نمایش سیمای فضای سبز شهر هشتگرد از برنامه‌های دیگر این نمایشگاه است. این نمایشگاه در خیابان خبرنگار هشتگرد از 10 صبح تا 20 به مدت یک هفته برای بازدید شهروندان و شرکت در کارگاه آموزشی گل و گیاه دایر است.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود