15 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141464

250 میلیارد ریال از بودجه شهر برای احداث بلوار سربازان گمنام پرداخت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

250 میلیارد ریال از بودجه شهر برای احداث بلوار سربازان گمنام پرداخت شد


قائم مقام شهردار کرج اظهار داشت: 250 میلیارد ریال از بودجه شهر برای احداث بلوار سربازان گمنام پرداخت شده است و در صورت عدم تامین زیر ساخت های ترافیکی لازم در شرایط کنونی، قطعا هزینه های مدیریت این بحران در آینده به مراتب سنگین تر خواهد بود.
محمدرضا رضاپور با بیان اینکه پروژه احداث ادامه بلوار ماهان به پاسداشت رشادت ها و فداکاری های سربازان گمنام آقا امام زمان (عج)، با همین عنوان مزین شد، گفت: به فراخور نامگذاری بلوار مذکور، از آیت الله علوی عضو مجلس خبرگان رهبری و مقام عالی وزارت اطلاعات برای حضور در مراسم افتتاح رسمی دعوت کردیم که ایشان برغم مشغله بالای کاری پذیرفت و امروز در جمع مردم استان البرز و کلانشهر کرج حضور می یابد. قائم مقام شهردار مرکز البرز با بیان اینکه مسیر توسعه و پیشرفت در هر شهری با اتخاذ تصمیمات مدیریتی کارآمد، همه جانبه و تمام شمول هموار می شود، نیاز کرج به اجرای طرح های کلان عمرانی را یادآور شد و افزود: موقعیت استراتژیکی کرج به لحاظ جمعیت، آمار بالای سفرهای درون و برون شهری، ازدیاد وسایل نقلیه و مهمتر عدم انطباق ساختارهای شهری با نیازهای ترافیکی، نیاز این کلانشهر به اجرای طرح های عمرانی – ترافیکی گسترده را دو چندان می کند. به گفته وی، بر این اساس مدیریت شهری کرج با بهره گیری از همه پتانسیل ها و امکانات موجود در صدد حرکت به سوی نقطه مطلوب و ایده آلی است که پایداری شهر را در همه حوزه ها رقم می زند؛ با توجه کارنامه شهرداری کرج به ویژه طی یکسال گذشته باید اذعان داشت این سیستم گامهای موثری را جهت تامین ساختارهای مهم شهری برداشته است. رضاپور با بیان اینکه، اساس اقدامات شهرداری کرج "شهروند مداری" است، بیان کرد: با این تعریف می توان اذعان داشت، هدف از همه اقداماتی که توسط شهرداری کرج انجام می شود، جلب رضایت شهروندی از طریق تامین خواسته های به حق شان است.
صرف اعتبار 250 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه بلوار سربازان گمنام
این مسئول شهری در بخشی دیگر از گفته های خود با اشاره به اهمیت اجرای پروژه ترافیکی بلوار سربازان گمنام و تاثیر آن در کاهش حجم ترافیک کلانشهر، اضافه کرد: این پروژه عمرانی – ترافیکی با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است. اجرای این پروژه از جمله شاخص ترین طرح های عمرانی، ترافیکی استان است که حجم قابل توجهی از بار ترافیک بویژه در مسیر رجایی شهر، باغستان و شهید بهشتی را کاهش می دهد. وی در پایان تامین رفاه و جلب رضایت خاطر شهروندان را مهم ارزیابی کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح عمرانی نیز تامین نیازهای عمرانی شهر و رفع معضل ترافیک که از دغدغه های مهم شهروندان است، می باشد. بی شک با بهره برداری از این طرح علاوه بر ساماندهی تردد های شهری در مسیر اجرای طرح، نظم ارتباطی را به شهر هدیه خواهیم کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود