29 فروردین 1394
شماره خبر: 140428

مراسم بزرگداشت روز زن در شهرداری کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مراسم بزرگداشت روز زن در شهرداری کرج برگزار شد


آیین گرامیداشت روز زن برای بانوان شاغل در شهرداری کرج، در تالار آرش برگزار شد و طی آن از زنانی که در لباس جهاد و خدمت به هدایت مسیر رشد و تعالی ایران کوچک می پردازند، تقدیر شد.
در جشنی که به همین مناسبت در محل تالار پذیرایی آرش و به همت امور بانوان برپا شد، این بانوان با حضور در کنار یکدیگر، یک سال تلاش صادقانه بانوان شهرداری کرج که در مقام زن، همسر، مادر و کارمندی برای اعتلای ایران اسلامی می کوشند، مورد تقدیر قرار گرفت. شهردار کرج نیز با ارسال بیانیه ای در آیین تکریم جایگاه این بانوان، حضور موثر زنان در اجتماع را منوط به اجرای نقش صحیح مادری و همسری عنوان کرد و حضرت فاطمه زهرا (س) را الگویی ثابت و قدرتمند برای زنانی خواند که تمامی همت و توان خود را برای پیش بردن همزمان و همراه دو نظام کوچک و بزرگ جامعه که نخست خانواده و سپس اجتماع است، به کار بسته اند. در پیام علی ترکاشوند که خطاب به بانوان این دستگاه قرائت شد، آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدالله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین
ای بلند اختر که ناموس خدای اکبری عقل کل را دختری و علم کل را همسری
زینت عرش خدا پرورده دامان توست یازده خورشید چرخ معرفت را مادری
میلاد عصاره هستی، دلخوشی پیوسته پیامبر (ص) و همسر مهربان حیدر (ع) را به یکایک بانوان، مادران و دختران ایران زمین به ویژه بانوان پرتلاش شهرداری کرج شادباش می گویم. این تولد تکرارناپذیر بهانه ای است تا زنان مسلمان این سرزمین به مرور ابعاد مختلف شخصیت این بزرگوار پرداخته و با تاسی به وی در مسیر اعتلای روحی خود گام بردارند.
روحیه ولایتمداری حضرت زهرا (س) در مسائل سیاسی و اجتماعی دوران خود، یاوری و حمایت از ولایت و تربیت فرزندان صالح نقش اساسی است که امروز زنان ما باید با توسل و تمسک به این بانوی بزرگ اسلام، به کار گیرند. وی در کنار حضور موثر در اجتماع، نقش مادری و همسری خود را نیز به خوبی ایفا می کرد و پذیرش هر نقشی مانع از تخطی در پذیرش سایر نقش ها برای وی نمی شد و این امر یکی از مهمترین موضوعاتی است که بانوان نباید از آن غافل باشند. بی شک حضور پرمایه و تاثیرگذار شما در ابعاد مختلف همچون نقش آفرینی آن بانوی نمونه بستر رشد معنوی و علمی شهر و کشورمان را رقم خواهد زد. در پایان بار دیگر میلاد فرخنده و باسعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق، صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) را به شما همکاران گرانمایه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
علی ترکاشوند
شهردار کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود