26 فروردین 1394
شماره خبر: 140358

تعامل سازنده با رسانه ها را موجب تقویت ساختار فرهنگی شهر می دانیم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعامل سازنده با رسانه ها را موجب تقویت ساختار فرهنگی شهر می دانیم


معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از تلاش و همت این معاونت برای ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با رسانه ها خبر داد و گفت: نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجرایی شهر غیرقابل انکار بوده و این ابزار فرهنگی یکی از امکانات جامعه برای ایجاد هم افزایی بیشتر و موثرتر در همه عرصه ها به شمار می آید.
سیدعلی اکبر میروکیلی میزبان تعدادی از اهالی رسانه استان بود تا با گوش سپردن به برخی دغدغه های اهالی فرهنگ و رسانه البرز، برای ارتقای این جایگاه گام بردارد. وی با بیان اینکه حوزه عملکردی فرهنگ بسیار گسترده و پیچیده است، اظهار داشت: رسیدن به نقطه نظرات مشترک و همسو در این عرصه بسیار دشوار و زمانبر بوده و تلاش معاونت و مجموعه مدیریت شهری کرج بر این استوار است که با تکیه بر منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری، به الگویی پایدار و موثر در حوزه فرهنگ دست یابیم.
از هویت سازی غافل نشویم
میروکیلی هویت سازی و پرداختن به ابعاد مختلف فرهنگی را از مهم ترین اهداف مدیریت شهری کرج دانست و گفت: برای هرموضوع فرهنگی باید متناسب با آن تصمیم گیری کرد.
میروکیلی با یادآوری اینکه بنا به علل مختلف تاکنون موفق به کشف ویژگی های فرهنگی بارز و موثر در کرج نشده ایم، افزود: برخی هویت شهری را در توسعه المان ها می دانند درحالیکه گستره مسایل فرهنگی و هویتی فراتر از این مقوله است. وی ادامه داد: در این زمینه به کمک و همکاری بیش از پیش رسانه ها نیازمندیم. میروکیلی تاکید کرد: مدیریت شهری کرج درصدد استفاده بهینه و گسترده از ظرفیت رسانه ها برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و اجتماعی است. چنان که همکاری وسیع با رسانه های مکتوب و الکترونیکی از برنامه های مدیریت شهری کرج است.
تجهیز 120 مدرسه به امکانات ورزشی و آموزشی
معاون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به برخی فعالیت های فرهنگی این مجموعه گفت: در سال تحصیلی جاری، شهرداری کرج کمک های خوبی به عرصه آموزشی استان البرز کرده است. وی، تجهیز 120 مدرسه به امکانات مناسب ورزشی و آموزشی برای تقویت باورهای دینی و ایجاد نشاط و شادابی دانش آموزان را از جمله اقدامات انجام شده در این بخش دانست. میروکیلی در پایان بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی برای پیشبرد برنامه های فرهنگی از اقدامات مدیریت شهری کرج برشمرد و گفت: در این زمینه با دانشگاه صنعتی شریف تفاهم نامه همکاری امضاء شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود