17 فروردین 1394
شماره خبر: 139754

رضایت مندی مسافران نوروزی از عملکرد ستاد استقبال از بهار شهرداری شهر جدید هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رضایت مندی مسافران نوروزی از عملکرد ستاد استقبال از بهار شهرداری شهر جدید هشتگرد


مسئول ستاد نوروزی استقبال از بهار شهرداری شهر جدید هشتگرد بیان کرد: امسال ستاد استقبال از بهار شهرداری با برنامه ریزی اصولی و به موقع و همچنین تلاش شبانه روزی اعضای ستاد رضایت مندی مسافران نوروزی را رقم زد.
مسئول ستاد نوروزی استقبال از بهار شهرداری شهر جدید هشتگرد بیان کرد: امسال ستاد استقبال از بهار شهرداری با برنامه ریزی اصولی و به موقع و همچنین تلاش شبانه روزی اعضای ستاد رضایت مندی مسافران نوروزی را رقم زد. امیر زارعدار با اشاره به اینکه شهر جدید هشتگرد در مسیر پرتردد اتوبان تهران- قزوین قرار دارد و بیشتر مسافران نوروزی از شهرهای اهواز، شیراز، اصفهان و ... برای بازدید از استان های شمالی و غربی کشور از این مسیر تردد می کنند، ادامه داد اعضای ستاد تسهیلات نوروزی توانستند باتوجه به رشد 20 درصدی مسافران نسبت به سال گذشته خدمات ارزنده ای به مهمانان نوروزی سال 94 ارائه دهند. ایشان با اشاره به اسکان بیش از 780 مهمان نوروزی در قالب 120 خانوار در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: طبق نظرسنجی های صورت گرفته بیش از 90 درصد مسافران از عملکرد ستاد اسکان رضایت داشته اند.
وی بااشاره به بسته ی اهدایی به مسافران نوروزی شامل دفترچه معرفی جاذبه ها و امکانات شهر جدید هشتگرد به همراه نقشه شهر، فرم نظرسنجی و پك نوروزي شامل: نشريه ويژه نوروز، مسابقه عوامل شادي در اسلام به صورت DVD به همراه برگه سؤالات ،DVD آسيب شناسي با عنوان (در اطراف ما چه مي گذرد و ... خاطرنشان کرد: اعضای ستاد اسکان نوروزی تمامی تلاش خود را جهت خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی انجام داده اند. زارعدار در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد به جهت زحماتی که متقبل شده اند، از حضور میهمانان نوروزی و بازدید ایشان از شهر جدید هشتگرد قدر دانی نمود.





ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود